Photoblog.pl

Załóż konto

bo jest kurwa zapalone! nie gaś! 

2008/11/10   

i w ogóle wielka ignorancja :D

« następne   poprzednie »
i w ogóle wielka ignorancja :D

ja jebie. net mi się na tym głupim kompie zacina :/. Tak w ogóle to dawno tutaj zdjęć nie dodawałyśmy. znaczy ja nie dodawałam, bo to ja je mam :p. bo nie chciało mi się przechodzić na drugiego kompa. teraz syzbko i zwięźle, żeby inne tez się zmieściły. no to dzisiaj [o zgrozo!] musiałyśmy iśc do szkoły. oprócz Ełeli. no i dostałam 5- [o dziwo!] bo się nie uczyłam. ale to mało ważne. zaraz bede miała pizze ;p i z Laurururą na dwór :D no i dzisiaj się wyjebałam. bo chciałam Laure wszucić w krzaki, a ta plecak rzuciła. łup, brzdęk, brzdęk i mnie teraz kolano boli i mam siniaka i ci go Laura pokaże ! obrażalska jedna! xD. i jestem głupia. Natys mi to wczoraj uświadomiła poprzez ten jej sarkazm :pp a tak w ogóle to się nie odzywaj :D i wszyscy masowo chodzą do fryzjera :hahaha: żeby ścianać się na imoł i ciąć się masłem xD. albo "prosze pana co to znaczy pies?" :haha: :DD o kurwa. noga mi zdrętwiała. na pomoc :D:D

aleksandra.

 


 

mi mówią, że albo sie ściełam na fryzjera, albo na lwa <hahahaha> jednak wolę lwa  niż imoł xd no ja  dzis w szkolę ni byłaaam jeeeeeeeaa!!!!!!!

i byłam na lodowisku haahahhaaha ]:-> jakie brechty tam były zostanie opisane na : www.niewidzialnax.fbl.pl  a przykładeem tego z czego najbardziej brechtałam jest MONGOLSKA I SŁOWNIK ŁYSEGO <hahahaha> sikaaam.  za dwa tygodnie jedziemy razeem zaplone i innych zaciągniemy xd i ju.ż sie przywyczajcie że wcześnie wstaniemy :D

brawo za pomysłowośc z tymi krzakami <owaacje na siedząco> jutro jeszce ostatni dzien wolnego, masakr ai potem znó ta głupia szkoła, powiem iż wolne spędziłam świetnie ;d i wcale dużo do tego nie potrzebowałam ;d

a no i na zdjęciu wyszłam jakbym cpała, nie patrzeć na mnie nastepnym razem ja wstawiam zdjęcie ! zaklepujęę! i dodam jakieś gdzie jestem normalna, {i tak evka twoje okulary pirata rządzą} ok zostawię miejsca dla innych bo jęczęć będą. EŁI MACHA DO WAS ;>

----------------------------------------------------------_____________________________________________________------------------

siema... Tu lauriii

no zajebiscie było szczerze to mi sie nie chce tego opisywać ;D

ale było fajnie dziekuje zapalonym i Michałowi xD

śmiechy... ;]

pa i pozdrawiam znajomych ;***********

2 komentarze
poscielmilozko  - 10/11/2008 19:21:57
pięknie ^^
dodajemy :*
xxmonnyxx  - 10/11/2008 18:25:28
to nie moja wina, że przez ciebie muszę się ciąć masłem :lol2:
joke xD
Ełelina to taki pan Hilary :D

Najnowsze wpisy

Wpis bojestzapalone

22/11/2008 23:11:05

jestem niezasejfowany.

17/11/2008 16:30:07

Wpis bojestzapalone

12/11/2008 21:01:46

i w ogóle wielka ignorancja :D

10/11/2008 18:15:46

Wpis bojestzapalone

07/11/2008 21:44:16

ją zią bejbe koFFciam umcyk bUm

05/11/2008 16:37:53

zapalona sesjaa  jee :D

04/11/2008 19:37:46

Bo kurwa zapalone!

03/11/2008 17:51:42

Wszystkie wpisy