Photoblog.pl

Załóż konto

Baw sie czym chcesz,byle NIE MNA 

2012/11/06   

3 year ago...

« następne   poprzednie »
3 year ago...

Jed­nak prawdą jest, że naj­piękniej­szy wschód, bądź zachód słońca, pot­rze­buje zachmurzo­nego nieba.

 

 

I prawdą jest, że taniec jest lekiem na wszystko... ;)

 


Nietzsche powiedział, że czasem dochodzimy do momentu, w którym robi się tak źle, że można uczynić tylko jedno z dwojga - śmiać się albo oszaleć.

Dzisiaj trzecią możliwością jest taniec.

2 komentarze
gosc - 09/10/2013 18:00:06 z telefonu komórkowego
Siemanko bellatka910, fajne fotki :) BTW. Powinno Ci się spodobać: http://tinyurl.com/zdjecia-fbl
klaudinkakc  - 08/11/2012 22:34:24
super ;>
zapraszam do mnie ;)
+ fajne <3

Najnowsze wpisy

3 year ago...

 

heart

 

bleeh

 

Wpis bellatka910

 

Wpis bellatka910

 

Karolcia

 

Ed

 

vampire

 

Wszystkie wpisy