Photoblog.pl

Załóż konto

; o 

2011/09/09   

ola,ola, paja. ;d

« następne   poprzednie »
ola,ola, paja. ;d

sieema. wgl. prawie nie dodajemy zdjec ani paulina ani ola. ; c boo jedna szkoła a druga ma kare na kompa. wgl. to fajnie nawet w szkole. nie no w sumie nie fajnie, booo nie ma chłopaków fajnych ;( ale jakos ujdzie, jakos musi ; > . dzisiaj w szkole rela - ciisza z dyrą  :D angol - fajnie. matma - nudno, okropnie. przyra - duzo pisania. wf - gralismy w reczna , hah kazdy se podawał , gra zespołowa. ; dd noi potem do doomuu , dobra nara XD

 

 

 

 

oluś, pajuus, oluś . :D <3 ; * 

 

 

 

 

2 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika bajkowyswiatolii.
martuchhhh  - 09/09/2011 15:16:16
Boskie =D
csssyt  - 09/09/2011 14:35:29
:D

Najnowsze wpisy

:]

15/12/2011 15:39:29

Wpis bajkowyswiatolii

07/11/2011 10:37:39

wakacyjne. :d

28/10/2011 18:58:13

Wpis bajkowyswiatolii

27/09/2011 17:32:20

ola,ola, paja. ;d

09/09/2011 14:17:56

bluzki  .

07/08/2011 10:34:02

Sobota. :*

06/08/2011 20:46:56

:*

02/08/2011 18:33:44

Wszystkie wpisy