Photoblog.pl

Załóż konto

Oh, I just realized. I hate you. 

2015/10/07   

Csjwjwbshw

« następne   poprzednie »
Csjwjwbshw
nic ciekawego, jak zawsze.
Caly dzien snapuje z nowym kolega,
Po szkole z Gaba, Szymciem, Fabianem, Nati i Madzia.
Pala z matmy, zyc nie umierac. Zaraz ide sie pouczyc, bo trzeba bedzie to poprawic.
Kevin jak zwykle mnie olewa. Norma.
Chce juz weekend. Dajcie mi weekend.
2 komentarze
xavekittyx  - 07/10/2015 19:23:45
Zajebisty kolor ^^ <3 ;).
6ullshit - 07/10/2015 20:41:30 z telefonu komórkowego
Dziekuje ^^

Najnowsze wpisy

kocham

10/02/2016 19:51:45

Wpis 6ullshit

16/11/2015 12:30:36

love

17/10/2015 21:48:10

Csjwjwbshw

07/10/2015 19:20:17

Elsa he

28/09/2015 22:11:58

dawno temu vs teraz

27/09/2015 13:36:03

dupa

25/01/2015 18:32:18

xxx

11/10/2014 21:34:22

Wszystkie wpisy