Photoblog.pl

Załóż konto

Oh, I just realized. I hate you. 

2015/09/27   

dawno temu vs teraz

« następne   poprzednie »
dawno temu vs teraz

no wiec moi mili, ktorych i tak juz tu nie ma, powitajcie (albo moze pozegnajcie?) moje niebieskie/zielone/turkusowe włoski. Jestem mega zadowolona z tej farby,trzyma sie juz PONAD MIESIĄC i schodzi jakby od niechcenia,wiec mi sie podoba.

Ogolnie troche sie pozmienialo, ja sie zmienilam i wszystko wokol mnie. Duzo sie dzialo w ciagu ostatnich miesiecy,ale o tym teraz rozmyslac nie bede. Szkolka sie zaczela, na balety sie chodzi i jakos zyje sie dalej! 

Zaraz lece do babci na obiad, za 5 dni jade do Heide Parku (dziekuje Ci,Panie Boze) a nadal okresu nie dostalam. Dziewczyny zrozumieja co to znaczy bawic sie podczas tych dni...........

no kurde, co by tu jeszcze dodac..... Arczi mnie ostatnio przytulil,jeeej. Poznalam duzo supi osob, tesknie za gabskiem i w ogole. chce wakacje. boje sie tego roku szkolnego,serio. znaczy nie tyle roku szkolnego,co matmy. o tak,to wlasnie tej suki sie boje. 

dobra, koncze juz bo zaraz na autobus lece. 

 

zapraszam was misie na mojego insta ----> kvrciv.instagram.com

snapa ---->  grtgrtgg 

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

kocham

10/02/2016 19:51:45

Wpis 6ullshit

16/11/2015 12:30:36

love

17/10/2015 21:48:10

Csjwjwbshw

07/10/2015 19:20:17

Elsa he

28/09/2015 22:11:58

dawno temu vs teraz

27/09/2015 13:36:03

dupa

25/01/2015 18:32:18

xxx

11/10/2014 21:34:22

Wszystkie wpisy