Photoblog.pl

Załóż konto

Ogarnięty moją ciszą ... 

2014/06/09   

Z Arrrdiankiem :D

« następne   poprzednie »
Z Arrrdiankiem :D

Lol , czy w każdym gimnazjum w polsce są  tak idiotyczni " nauczyciele " z chemii ?  ;_;

 

 

Trzeba coś pomyśleć o czymś i będzie fajnie xd

 

3 dni MŚ *-*

 

 

 

Wgl dzisiaj dzień dziecka , jako iż nikt mnie nie lubi i jestem wyrzutkiem społecznym , nie zostałem przydzielony do żadnej z grup , a i tak miałem swój jakże istotny i duży wpływ na grupe Wewiego :D

"Kubuś i przyjaciele " Rzuć Palenie " "Kto pali i pije ten zginie na śmierć " 1 się nawet przyjeło XDD

 

Lece, elooszki !

5 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika 11mursedoled.
didi14  - 09/06/2014 16:14:36
duży wpływ, jasne, chciałbyś XDD
11mursedoled - 09/06/2014 17:28:56
;_;
didi14 - 09/06/2014 22:12:32 z telefonu komórkowego
XD
anios  - 09/06/2014 20:09:39
Arrrdianek przyjął dziwną poze :P
11mursedoled - 09/06/2014 21:23:47
On zawsze jakieś takie dziwne pozycje ma :D

Najnowsze wpisy

:D

 

Pada se deszczyk

 

:D

 

Jestęę fotografem XD

 

koniec ;d

 

Z Arrrdiankiem :D

 

Wpis 11mursedoled

 

Iii prostopadła piła

 

Wszystkie wpisy