photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 4 STYCZNIA 2015

Wszystko fajnie, wszystko poukładane, wszystko co da sie zaplanowac - zaplanowane. Zostaje wierzyć , że wszystko najzwyczajniej w świecie pyknie. 

 

Pomijąjąc sprawy stricte bieżące, człowiekowi ogolnie rzecz biorąc sie w dupie poprzewracalo. Niby nie wolno wszystkich jedną miarą mierzyć, Nie wolno robić też wielu innych rzeczy.. ale do meritum. Co sprawilo, ze czlowiek ma klapki na oczach, co sprawilo, ze to nasze pokolenie jest tak problematyczne, tak smutne ! Pojedyncze jednostki, ktore proboja sie wyłamwywać już po chwilą są stawiane 'do pionu' przez reszte smutnych ludzi .. cóź. Bądzmy wszyscy ludzmi smutnymi, badzmy wszyscy ludzmi przykrymi ! 
tylko ciekawe PO CHUJ ?!  

  moje słowo na niedziele robaczki ;*

Komentarze

~monczii beng !
04/01/2015 20:38:24

Informacje o zlotaistota


Inni zdjęcia: powieści poetyckie locomotivSliczne drzewko:* patrusia1991gd200 wpisów natalka89rok:) natalka89rokPajonk svartig4ldurJa :* patrusia1991gdZ przykaciolka :* patrusia1991gdJa :* patrusia1991gdKolory wiosny.... helmanWio helman