Photoblog.pl

Załóż konto

Świat snów i lęków... 

2008/08/02   

ja

« następne   poprzednie »
ja

jak by ktos się zastanawiał to na tym zdjęciu jestem ja

bierzcie kto chce


 teraz przypomniała mi sie jedna piosnka.... leciało to ciś tak....

                                                "...zieloną kończynę wsadzę ci....
                                                                                           do ucha..."


                                           głupia ale dosłownie wpada w ucho

2 komentarze
ziubek  - 02/08/2008 17:34:48
hehe fajnie komentowac swojego pb :))
ziubek  - 02/08/2008 17:34:20
zdjecia sa niewyrazne bo z komorki.... :P

Najnowsze wpisy

ja

02/08/2008 17:33:02

człowiek......

02/08/2008 17:28:30

franus

07/02/2008 18:55:08

..............

06/02/2008 22:15:17

to jest to........

06/02/2008 22:06:06

cimno

06/02/2008 21:57:23

nikt mnie nie zna.........

06/02/2008 21:55:02

wesele

04/12/2007 18:35:20

Wszystkie wpisy