Photoblog.pl

Załóż konto

Świat według Wlazika 

2016/05/27   

Szczescie

« następne   poprzednie »
Szczescie
Tyle sie zmienia ze nie ogarniam <3
Dziękuje Sis za zajebista Irlandie, Just za super zabawe na panieńskim! Czuje ze zyje na liczniku -14kh i ide dalej, regularne treningi, dobrane papu i kupe szczescia ktore ostatnio sie ze mnie wylewa bo juz nie miesci <3
1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika zairka.
xxotherangelsxx  - 01/06/2016 6:16:36 z Android
Pozytywne!

Najnowsze wpisy

Luluś

 

Irlandia w polsce

 

Siłeczka

 

by Ciocia Gosia

 

Szczescie

 

Irlandia

 

Irlandia

 

Po..

 

Wszystkie wpisy