Photoblog.pl

Załóż konto

pieniadze to nie wszystko ?  

2014/09/13   

 

« następne   poprzednie »

o ja pierdole , jak ja tu dawno nie pisalam :o tyle rzeczy sie pozmienialo .. najdluzsze wakacje w zyciu , najciezsze decyzje jak do tej pory .. narazie podjete dobrze , zobaczymy jak to dalej bedzie :) no to niedlugo do wrooocka <3 bez zadnych znajomych , nowe zycie , bez cb , bez nikogo juz sie nie moge doczekac , to bedzie kolejny piekny etap w moim zyciu .. jestem z siebie dumna za to wszystko .. zycie zmienione o 180^ tego bylo trzeba :) dzien po maturze do kolobrzeguu , oj pieknie bylo , ci ludzie klimat to wszystko , 4 miechy wakacji , boooze , melanz mnie poniosl , ale koniec hahaha :D od pazdziernika zero uzywek xDD zycie jest piekne , nie moge sie temu nadziwic , po 5 latach jestem wooolna i to jest chyba najpiekniejsze <3 

 


Widziałaś mnie gdzieś między szkołą a domem, między prawdą a Bogiem 
Nie mówię o sobie, byle osobie, szczerze 
Więc skąd bierzesz te telenowale? Nie wiem
Nie potrzebuje wiele by wylecieć z mordą na ciebie
nic nie wiesz, a mówisz gdzie, co, z kim dzielę
To twój sport, olej go, proszę, tak będzie lepiej
bo za którymś razem mi albo komuś odjebie
Słowa bywają zbyt ciężkie, nie zdziw się
gdy ktoś zawiśnie przez zwykłe brednie
Wiedz, że jeśli już do ust ktoś wkłada lufę
to za zimny spust ciągną bliscy ludzie 
Nie wiń go! 
Niech uschnie palec co w reakcji na to wytknie coś innego niż ludzką słabość
Zabrakło im wiary, to ona daje owoc.
Szczęście jest jak Bóg - jeśli uwierzysz, będzie z tobą

 

to moja armia, zrobiłem żołnierzy z liter
a każdy z nich to wariat gotowy szerzyć logikę
ufam tylko słowom, ludzie zawodzą 
nie wiem czy im zaufam znowu
nie szukam nadziei w Bogu
nawet jeśli jego ręce zechcą mnie zmienić znowu

 

 

Każdy z nas musi pójść inną drogą
i żyć osobno, nie możemy żyć ze sobą.
Za kilka lat mi powiesz że u Ciebie wszystko spoko

będzie tak, ja wierzę w to głęboko

 

 

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis zainteresowana

28/09/2015 0:56:59

daszynskiego

24/02/2015 20:30:53

Wpis zainteresowana

02/10/2014 14:55:44

Wpis zainteresowana

13/09/2014 12:57:50

Wpis zainteresowana

23/11/2013 13:27:22

Wpis zainteresowana

21/10/2013 21:15:51

Wpis zainteresowana

13/10/2013 1:13:08

Wpis zainteresowana

26/09/2013 19:47:32

Wszystkie wpisy