Photoblog.pl

Załóż konto

 

2009/01/29   

Ymmm ^^

« następne   poprzednie »
Ymmm ^^

Dla mojego koffanego Braciszka =** Oczywiscie mowa o Sebastianku ^^ xDD

Jedyna osoba ktora mnie rozumie i tak na prawde tylko ona wie co czuje...

Sebastiankowi sie mozna zwierzyc i zawsze wiem ze cos wymysli na rozweselenie... mimo najgorszego dola... no coz... co tu duzo mowic... Sebastianek jest jedyny i niezastapiony  =**

 

______________________________________

 

Wczoraj sobie schodze do szatni rano w sql... patrze a wychodzi jakis sliczny koles w bialym sweterku i na nim czarna podkoszulka z kolorowymi napisami... wiec oczywiscie usmiech ^^ xD a ten sie ze mna wita " czesc siostrzyczko " i buzi w policzek... kurde ale mialam zajawke :P TO byl Sebastian xD No i ja wlasnego braciszka nie poznalam ;(((

 

______________________________________

 

Zle sie czulam wiec poszlam do pielegniarki... kazala zmierzyc temperature... 39.2 ugh to byla masakra... dostalam zwolnienie do domq... ale sie masakrycznie czuje...  spac w nocy w ogole nie moglam gr... to bylo okropne ;(( Choroba mnie dobadla i to nie jest fajne bo dzisiaj mialam jezdzic z moim koffanym Sebastiankiem na snowboardzie i co? Lipa bo ja jestem chora ;(((

 

 

Ci ktorzy cos dla mnie znacza :

 

-     Sebastianek =**

-     Gosiaczek =**

-     Nika =**

-     Toyoko =**

-     Agi =**

-     Yoko =**

-     Shin =**

 

 

1 komentarz
Info

Tylko obserwowani przez użytkownika xxxtiagoxxx
mogą komentować na tym fotoblogu.

xxgooossxx  - 29/01/2009 15:26:37
Ja tam jestem xD
dzieki ;**

Najnowsze wpisy

Wpis xxxtiagoxxx

08/03/2009 17:08:57

Wpis xxxtiagoxxx

03/03/2009 15:18:04

Wpis xxxtiagoxxx

20/02/2009 23:57:13

Wpis xxxtiagoxxx

13/02/2009 19:30:36

Koniki

04/02/2009 20:03:38

Na Newadzie...

29/01/2009 17:38:39

Ymmm ^^

29/01/2009 7:59:08

Eh te wyglupy :P

28/01/2009 12:35:52

Wszystkie wpisy