Photoblog.pl

Załóż konto

CiEsZ sIe ChWiLa WoJcIkU!;* 

2007/09/19   

LoL2

« następne   poprzednie »
LoL2
Oto fota z Malenkimi;*
Od gory: Marta;*,Kisiula;* i Alka ale ona zlikwidowala FBL
Ehhh... Dziwnaaaa.... a ta grupowa jeszcze glupszawkoncu chora bylam usprawiedliwienie mam!
Do szkoly;/ Ale na 9.45 laski przyjde.. bo mi matka w domu siedziec kazala
~
KC;**
3 komentarze
kiszka - 07/03/2009 7:59:07
usuń, natychmiast. ;d
blee,. ;*
Użytkownik usunięty - 19/09/2007 17:21:13
też tą fotkę dodaję xD
emomain  - 19/09/2007 8:43:23
ake pekne xD
o lol.../
ślicznnn ;]

Najnowsze wpisy

Wpis xxxkwxxxkwxxx

13/11/2007 6:49:30

Wpis xxxkwxxxkwxxx

19/10/2007 19:33:46

:-)

24/09/2007 17:52:00

;**

20/09/2007 16:36:02

LoL2

19/09/2007 6:28:14

Wpis xxxkwxxxkwxxx

18/09/2007 8:48:25

:(

17/09/2007 9:35:17

...Dla Marty...

16/09/2007 14:55:02

Wszystkie wpisy