Photoblog.pl

Załóż konto

NO! I will not keep calm OK? 

2012/10/13   

 

« następne   poprzednie »

nigdy wiecej zadnych czerwieni pierdolonych, blondow srondow. zostaje przy ciemnych i koniec kropka.

ogolnie nie wiem co sie dzieje bo praktycznie nic nie jem i jakby jedzienie nie jest czescia mojego zycia haha.

dzisiaj wieczorem nastepna proba wlozenia 8mm rozciagacza w ucho, zobaczymy co to bedzie hue hue...

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika xxxexactpafikxxx23.

Najnowsze wpisy

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wszystkie wpisy