Photoblog.pl

Załóż konto

NO! I will not keep calm OK? 

2012/09/06   

 

« następne   poprzednie »

zdjecie jakies takie nie teges. ogolnie stwierdzilam ze czuje sie lepiej w ciemnych wlosach;D 

dzieja sie takie rzeczy ze nigdy bym nie pomyslala ze sie cos takiego wkoncu stanie hehe, ale jestem w huj happy nanana;d

1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika xxxexactpafikxxx23.
minusscule  - 07/09/2012 15:51:58
fajny kolor jest :)
nie było nic poważnego tylko mnie wkurwiało xd

Najnowsze wpisy

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wpis xxxexactpafikxxx23

 

Wszystkie wpisy