Photoblog.pl

Załóż konto

.memento mori. 

2009/02/23   

 

« następne   poprzednie »

wiec tak wielkie dzięki all za impreze.

było bosko :**

chyba najlepsza impreza imieniowa o ile moge tak ją nazwac xD

szkoda ze moja zonka nie mogła sie tak dobrze bawic.

ale beddzie jeszcze okazja na pewno ;)

no i jest kac..

haah..

nie dziwie się.. xD

 



A ty kotuś to wiesz.. bedzie dobrze jeszcze..

chociaz i tak nie rozumiem tego co sie dzieje z tm wszystkim..

bo ciagle jest inaczej..

;/


a teraz szał ciaaał i cała reszta pierdołek i ide spacc..

 

2 komentarze
tooyoungtodie  - 23/02/2009 9:06:01
jest ok ;)
Zoneczka - 23/02/2009 1:07:01
Ogien z dupy xd ahahaaaa...moj mezu alkoholiku...nastepnym razem tez pije...
i nie wiem czy bedzie dobrze ,ale dam rade...
Zostaje stara panna ^^

Najnowsze wpisy

Wpis xxmartuchaxx

18/02/2010 13:47:22

Wpis xxmartuchaxx

06/03/2009 0:59:38

Wpis xxmartuchaxx

05/03/2009 11:18:07

Wpis xxmartuchaxx

28/02/2009 1:43:18

Wpis xxmartuchaxx

24/02/2009 2:32:04

Wpis xxmartuchaxx

23/02/2009 0:58:59

Wpis xxmartuchaxx

19/02/2009 13:07:20

Wpis xxmartuchaxx

17/02/2009 0:39:47

Wszystkie wpisy