Photoblog.pl

Załóż konto

Co złego to nie jaa! xD ; D ; ** 

2010/07/05   

 

« następne   poprzednie »

siemq

do szkoły się nie łazi to nudy , no i tak jakoś zachciało mi sie pozować do fotek roboionych przez głupka MagDe .<3

A w sobote mi się zachciało malować włosy,no to sie pojechało do sklepa i sie farbe kupiło, ale że AGUSIA taka mondra to sobie kupiła kolor bordowy <raz sie żje> no to w niedziele rano AGUSIA włosy pomalowała, wyszły czerwone<szczegół>. No a dziś sie przyszło do MAGDY, która znów coś z nogą zrobiła i tak jej spuchła ze masakra.

No to mama MADZIULI chciała jej zrobić opatrunek. Poszłyśmy na balkon, chwile póżniej przyszła jej mama i zrobiła jej ten opatrunekno ale gdzie MAGDA wejdzie do domu z mokra noga....nieee i koniec. No to siedzimy na balkonie,a ze obok rosnie róza to MADZIULKA urwała i mówi:

- masz to dla ciebie

- dziękuje- i tak jak to róże powąchałam ja a ona miała taki dziwny GRZYBOWY zapach

Dziwne no nie? No ale musze już kończyc. No i dedyk dla:

-tego mojego głupka- czyli MAGDY

-OLUŚ

-KLAUDI C.

-IKI-BO Y MUSIMY POJECHAĆ NAD ZALEW I PORZUCAĆ SIE DO WODY NA DECHE

-SYLWI J. BO TY,JA,I MAGDA JESTEŚMY PRO.

No i dla wszystkich komentujących...

                                                          bayy...

9 komentarzy
variatki  - 02/01/2011 13:20:53
ładne .<3
dreamscometruebaby  - 21/07/2010 12:51:25
Jaka laska ;P Śliccznie
justxtoxsurvive  - 06/07/2010 12:10:44
Pięęknie xD .

Dziękujee . ; **
mootivation  - 06/07/2010 7:45:00
ślicznie ;******
paula2601 - 06/07/2010 6:46:21
Ulala jaka laska ;*
Śliczne ;)
karola1033  - 05/07/2010 23:37:10
meega ! <3
amfetuj  - 05/07/2010 21:46:03
no prosze bardzo ładnie ; *
bezzsenaa  - 05/07/2010 21:04:40
Ślicznotka .<4
bezzsenaa  - 05/07/2010 20:34:24
Ślicznie .<3 ;D

A ja gdzie ?!
tez chcce nad zakewa ;D
se byłma w czoraj ale chce z Tb ;*
[głupek ] mój ;p
LovuŚŚ ;*...

Najnowsze wpisy

Wpis xxagusxx

05/07/2010 20:27:22

Love me BejBee ! ; ***

28/05/2010 19:23:35

frajda .

03/03/2010 16:53:28

laski .

27/02/2010 15:41:55