Photoblog.pl

Załóż konto

Wśród tandety lśnić jak Diament! 

xpuma

xpuma

  • Dodaj do obserwowanych
  • Wyślij wiadomość

O mnie

Nie obchodzi MNIE czy MNIE lubisz!! Nie podążaj za Mną, bo się zgubisz:] NIE UDAJE NIKOGO! - jestem sobą:] Mam swój styl i to właśnie czyni MNIE wyjątkową !!!

Nienawidzisz mnie..?
Tak..? To fajnie
Słyszysz te brawa..?
One są właśnie dla mnie..!
Masz coś do mnie..?
PROSTE..!
Zawsze dziewczyny były o mnie ZAZDROSNE..!
Znam Twój problem...
Rozumiem tę opcję
Ale przestań marudzić
Jak byś wciąż miała OKRES!!
No pokaż na ile Cię stać!
Noooo weeeś...
Uderz mnie w twarz..!
Ajć...Wyzwij od SZMAT
Ja i tak Kotku wybuchnę Ci śmiechem w twarz!
A może...
Jakiś problem?
Hęęę??
NO TO NARA..!
A może jeszcze prościej..?
WYPIERDALAJ !

Lubisz o mnie gadać.?Jak tak - to naprawdę ci gratuluję. . .
Że nie masz wyrzutów sumienia...
Z próby niszczenia CUDZEGO IMIENIA...
Fakt - pokazuje to twoje prawdziwe oblicze,
A iloraz twej inteligencji na palcach jednej ręki wyliczę...
Może zajrzysz w swoje lusterko?
I co? Jesteś tak idealną panienką...?
A ty, chłopczyku drogi...
Pomyśl, zanim pokażesz rogi.
Pamiętaj, może się to przeciwko tobie obrócić...
I do swego dobrego imienia nie będziesz mógł wrócić.
Mimo to powiesz,że SUKA ze mnie lub SZMATA.?
Powodzenia! I tak mi to lata...
Twoja opinia MAŁO MNIE INTERESUJE. . .
Znam Swoją Wartość i Tym się kieruje !!

Nie oceniaj Mnie po Wyglądzie, nie wiesz kim jestem!
Nie mów o Mnie źle,
nie wiesz jaka jestem!
Nie oczerniaj Mnie,
najpierw poznaj mnie i wtedy mów źle!
Nie mów do mnie,
bo nie mam ochoty Cię słuchać!
Nie upokarzaj mnie,
bo raczej na to nie zasłużyłam...
Nie ukrywaj się,
spójrz mi w oczy!
Nie mów zniknij, odejdź
...bo ja tu rządzę!
Nie mów na mnie brzydka,
...bo nie wygląd się liczy...
Nawet nie znasz mnie a oceniać chcesz...jak to jest... ?

Piękna!
niezwykła!
idealna!
Za Siebie 0dpowiedzialna!
Dla Ciebie nieosiągalna!

Jaka Jestem? Codziennie Inna...
zmienna jak pogoda lecz ciągle niewinna
zawsze szczęśliwa uczciwa miła
Jaka Jestem? Dla Każdego Inna.. Zawsze ? Taka Sama
Dla Jednych WYJĄTKOWA Dla innych ? ZWYKŁA..


Czym się zajmuję?
śpiewem i moimi chłopakami xD koffam
Was:*:*

Dyskusje na forum

  • No.. Jadwoniki to drugie Ja! . oczywiscie zajebisci ludzie, fajni znajomi., Rodzinka xD, ;p i oczywiscie baardzo fajny Nowo - otwarty sklep ''EWA''do ktorego SERDECZNIE ZAPRASZAM :*:* .. ;p p.s.-- Obo (...)

    ciekawe miejsca » Jadowniki .. co i nich sądzicie?.?

Profile obserwowanych

Najnowsze wpisy

Wpis xpuma

 

BOŻE CIAŁO ;))

 

:**

 

Nienaganna

 

;)

 

♥ ;D

 

Języczekk

 

Wpis xpuma

 

Wszystkie wpisy