Photoblog.pl

Załóż konto

☺☻☺☻ 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/httpd/photoblog.pl.webapp/releases/20190314095331/show/show_profil.php on line 69
xmalinowyxciecx

Klaaudia. ; ), 23 lata

  • Dodaj do obserwowanych
  • Wyślij wiadomość

O mnie

Cieć
Rozkapryszona dziewczyna . joke xd
Ma poczucie humoru ( ojj bardzoo )
W co drugim zdaniu ''''.
mądra,( Oczywiśćie )
ale tego daru często niewykorzystuje . Z tego co wiem ^^
Ma powodzenie ( oj takkk ).
Uwielbia randkować z chłopakami na gadu. Może zaprzeczysz ? .
Jest pięękna !. ojj baardzoo ;***
Zawsze mi poprawi humor z 3% na 101 % ;DD
Jest szczera , do bólu !. ;*
Bulwersuje sie gdy ktoś mowi 'nio,cio,nicz'
Lubi się uśmiechać i śmiać.
nienawdzi klamstwa i ludzi falszywych jak kazdy.
szalona , zajebista ;DDD
Uzależniona od photobloga .
Czasem ma problemy . Jak każdy ;D
Szanuje zdanie innych.
Można zapytać ją o wszystko, od razu nie pogryzie.
Zupełnie inna od wszystkich to pewne jest.
Jest młodą dziewczyną o różnych zainteresowaniach i szalonych pomysłach.
Lubi marudzic mi na gaduu xDD
Szczera , spokojna ( czasem ) ,spontaniczna (ojjj bardzoo) ,
niespotykalna. wyjątkowa. jedna jedyna w swoim rodzaju.
Nie ma drugiej takiej jak ona .
Jest "inna" niz wszystkie.
Zajebista , kochanaa , otwarta , zakrecona ;****
Kochające regge ;DD
Ciesząca sie każdym dniem.
Bóg ja stworzył , a szatan opętał ... niestesty ;D
Od początku do końca mój kochany ciećć
loff juu

Pisal cioleQQ.


___________________________________________________

No to debil przede wszystkim ;D
Bulwersy szczela często
Robi chińsie oczka (moje kochane oczka ! !)
A lubi chłopaków;DD
Szczegulnie Huberta od ery
Wtajemniczeni wiedzą o co caman ;PP
EMO sie z niej robi
Nie nawidzi tego słowa EMO
Aż strach sie bać co ci możę zrobić
Znammm to
Np : możesz dostać w NOS zaszytem jak ja dziś
Szczeraaaa (aż do bulu )
Nie lubi przypałów ! !
Zresztom ja też ;DDD
OoOoOoO
Wiem ! !
Lubi pewnego pana z wą...
Wiem że go lubisz ! !
Ma dużżżo wielbicielów !!
Aż za dużo ! !
Lubi 5 , 6 , 7 , 8 ,9 10 kąty
(Matematyczne oczywiście BS zboczeńcy)
joke xd
Jest pięękna bo moja ! ! !
Uśmiechnięta ;DD
I wogule super laska ! ! ! ! !
WOLNA przedewszystkim ! !
Panowie ! ! !
Lubi kwiatki ( chyba pokrzywy ale nie jestem pewna ;DD)
Nie no tulipany o ile sie nie myle ;****
Co tam jeszcze ?!
Jej ulubiona piosenka to chyba :
Perfect - Simple Plan (chyba )


No wogule lov ją ! ! ! !
Napisała Aguśśś twa ! !
LOV LOV LOV LOV LOV


Też cie kocham :***

_____________________________________
Debil.;p
czasami sama nie pamięta co robi. XD
Luubi targac. : ) (i to jak XD)
jej hobby to zarywanie do chłopaków. ; p
ogólnie 'kochająca' dziewczyna. ; d
Nie znosi kłamstwa. ; ]
Kapryśna.;p
Lubi słuchać dobrej muzyki.; d
blondynka ale nie głupia.!
nie ocenia ludzi po 'okładce' .
Walczy do końca.! : )
stała w uczuciach.!;d
nie obmawia za plecami.!:D
Nie wykorzystuje ludzi.!;p
nie powie głośno ,że potrzebuje pomocy(trzeba samemu do tego dojść.!)
Pomaga innym .:)
szczera,miła i wygadana.;d
koochająca szaleństwo i wygłupy.!;d
uzależniona od gadu,photobloga oraz telefonu.;d
z poczuciem humoru.! ; )
Głośno mówi o tym co czuje i nie boi się tego ukrywać.!
Mogłabym jeszcze dlugo tak wymieniać ale w końcu też trzeba mieć jakieś słodkie tajemnice.;p

Hmm może nie będę się podpisywała.: )



Mój sprzęt fotograficzny

Najnowsze wpisy

Wpis xmalinowyxciecx

 

Wpis xmalinowyxciecx

 

Wpis xmalinowyxciecx

 

Wpis xmalinowyxciecx

 

Wpis xmalinowyxciecx

 

Wpis xmalinowyxciecx

 

Wpis xmalinowyxciecx

 

Wpis xmalinowyxciecx

 

Wszystkie wpisy