Photoblog.pl

Załóż konto

... W ciemnosci wokol slonca*** 

2009/07/10   

 

« następne   poprzednie »

Heh.. Zaowazyliscie ze milosc jest dzwina? No bo Kochasz kogos powiedzmy przez rok. Ta milosc ma byc taka trwala stala niezniszczalna. A po roku to wszystko jak taki domek z kart. Wystarczy tylko leciutko dmuchnac i wszytsko sie zawali. Albo zabrac jedna z kart. Mowi sie ze niekote karty sa nie potzrbne.Gowno prawda. KAzda karta w domku z kar jest tak samo potrzebna jak uczucia sa potzrebne czlowiekowi bedacemu w zwiazku. ZAbierasz jedno uczucie i caly domek juz sie chwieje.. CChcesz przyklad? Zabiersz zaufanie. Czy potrafila bys dalej ufac swojemu partnerowi?? Nie odpowiadaj ze "TAK" Bo sklamiesz.. Dobrze o tym wiesz... Ze bys juz NIE MOGLA. Heh.. A wiec jesli po roku zabiera ci duzo takich kart.. NApwno by sie to skonczylo... Domek by lugl w gruzach. A przeciesz tak ciezko na nowo ulozyc taki domek. Ale wkoncu keidys sie udaje.. I zapomina sie jaki tamten domek byl wspanialy, jak dlugo stal... Ale teraz znow ie ludzisz ze ten sie tez tak szybko nie rozpadnie... Heh..  A moze zamiast budowac chwiejny domek z kart zacznij budowac cos duzego, trwalego. Ale pamietaj zeby to nie bylo kilka cienkich, malo wytrzymalych kart... Buduj ten nowy zwiazek na moccnych, solidnych ceglach, fundamentach...

I nie spiesz sie... ;))

 

 

 

Chcesz mnie starcic? Wystarczy ze zabiezesz ta wlasciwa karte z mojego domku....

 

 

Zjem cie ;*

5 komentarzy
zapoznonazawczesnie  - 10/07/2009 22:12:42
Slciznie i Tak ; *
Racja co napisałaś ; )
olivejro - 10/07/2009 20:12:23
; o


yhym


photo ładne:))
meggie158 - 10/07/2009 19:16:42
Alee asz suuper oczkaa ;*
maartinii - 10/07/2009 17:28:42
Ładnie ;P
ja Ciebie też zjem hehe ; )
Kocham x33
daja94 - 10/07/2009 17:21:14
ladniee ; **


Najnowsze wpisy

Wpis xcaminoxprivadox

15/07/2009 14:55:32

Wpis xcaminoxprivadox

10/07/2009 16:56:58

Wpis xcaminoxprivadox

06/07/2009 18:26:58

Wpis xcaminoxprivadox

30/06/2009 22:39:37

Wpis xcaminoxprivadox

25/06/2009 20:20:28

Wpis xcaminoxprivadox

16/06/2009 16:00:55

Wpis xcaminoxprivadox

12/06/2009 21:08:59

Wpis xcaminoxprivadox

10/06/2009 18:11:37

Wszystkie wpisy