Photoblog.pl

Załóż konto

LICZBA 13 NA NIEBIE

Kategoria:
Fotografia
Wyświetleń: 286

Hej :).

 

 

 

 

 

Zdjęcie zrobiłam 22.09.2022 o godzinie 18:16 ^___^.

 

LICZBA 13 NA NIEBIE - Ave Kitty Photography <3.

 

Nie żartowałam z tą 13-stką, która mi się ukazała na niebie podczas gdy byłam w podróży w pobliżu cmentarza. Dość nietypowe zjawisko. Fajnie, że miałam przy sobie aparat, to mogłam uwiecznić i podzielić się ;P.

Z tego co wyczytałam 13-stka oznacza głównie początek nowego etapu życia / zmiany. W numerologii anielskiej jest to duch dążący do miłości. Współcześnie uważa się to za szczęśliwy znak jak i również znak nieszczęścia (pech). Liczba ta podobno daje pewność siebie, wytrwałość, siłę do osiągnięcia celów oraz przyciąga pozytywną energię do losu człowieka. Niektórzy tatuują sobie 13-stkę w różnej postaci by oddalić od siebie pecha i wnieść do swojego życia szczęście. Ową liczbę 13 spotkałam również w świecie biżuterii jako ozdoby z tym symbolem. To tak jako ciekawostka troszku opisałam :).

 

 

 

Niedziela. Nie wiem co napisać. Myślałam tak jak zawsze o człowieku do którego coś czuję. On wie, że go kocham. Wyznałam mu już jakiś czas temu. Dobrze, że wie i że z tym jest dla mnie taki wyrozumiały, że serio oszalałam jeśli chodzi o Niego. Dobrze, że dzięki Niemu nie opisuję już swojego prywatnego życia tak szczegółowo jaki kiedyś to robiłam. Pokazał mi, że można właśnie w ten sposób, ze można być skrytym i tajemniczym w internecie, że tak jest bezpieczniej. Dzięki temu jest lepiej. Pewnie było by jeszcze lepiej, żebym miała niepubliczne konta. Dla niego mogłabym wszystko zrobić, nawet to, jeśli w przyszłości wolałby tak. Skończyłabym wtedy z blogowaniem. To było by dla mnie jak natychmiastowe skończenie z uzależnieniem. No bo to jednak 10 lat, ogromna ilość wpisów i to nie tylko w jednym serwisie internetowym, kilkanaście zajechanych klawiatur i myszek, niezliczona ilość godzin siedzenia przed ekranem. Ale mogłabym to wszystko zostawić, jeśli byłabym w pełni szczęśliwa. A czuję, że tylko z Nim mogłabym być <3.

 

Zastanawiam się po co większość osób które w swoim życiu poznałam mniej lub bardziej, kryła się ze swoimi nałogami. Po co się było ukrywać z papierosami na przykład. Bo niby myśleli, że przez to, że palą nikotynę, to niby nie będę chciała ich już znać. Bo ja tego nie robiłam i udawali przede mną innych ludzi, udawali i stwarzali pozory, że tego nie robią. Zupełnie niepotrzebnie się męczyli. Zresztą źle, że nie przedstawiali siebie ze strony prawdy. Teraz po latach gdy widzę ich z papierosami, to się dziwię. Teraz kiedy mamy ze sobą dużo słabsze kontakty jak kiedyś, oni zaczynają ujawniać swoje prawdziwe oblicza, zachowania, przyzwyczajenia. I nie żebym była przeciwna papierosom, bo mi to nie przeszkadza a wręcz jest spoko, ale dlaczego nie byli ze mną szczerzy od samego początku [?]. Bo jestem wychowana w niepalącej, przykładnej rodzinie. Tylko, że ja jak 'czarna owca' gdy dorosłam zboczyłam z dobrej drogi, wybierając tą której inni nie chcą. Jestem inna. Nigdy nie paliłam. Pół swojej młodości chodząc do szkół w których paliło więcej niż 50% wdychałam ten dym, oddychałam nim od poniedziałku do piątku. Niedawno spróbowałam, by się przekonać, by spróbować jak to jest. I jest spoko. Ale ja nadal nie palę, ale np. przy swoim ukochanym mogłabym i nie było by to dla mnie czymś nieprzyjemnym. Taka jestem i nie ma co się ukrywać z niczym przede mną. Trzeba być sobą. Zresztą zawsze można dojść do porozumienia we wielu rzeczach, by drugiej osobie dogodzić. To normalne, że gdy dwóm osobom zależy na sobie, to 'wskoczą za sobą w ogień' i będą gotowi na wiele poświęceń czy też zmian ;D.

 

NUTKA NA DZIŚ:

Caskey "Come N Get It" (WSHH Exclusive - Official Music Video)

<kopiuj/wklej> w YouTube

Ale czule na tym klipie muzycznym. Ogólnie lubię jak w piosenkach jest dużo miłości i tatuaży. Lubię takie klimaty. Marzę o takich klimatach, jeśli chodzi o siebie :3.

 

Nieee... nikt mi nie podsyła piosenek które dodaję w swoich notkach. Znajduję je sama i lubię podzielić się tym czego słucham i co oglądam. Tak wogóle to mam zasady. Nie dodałabym czegoś od kogoś dla mnie, bo wiem, że ktoś się naszukał i przesłał mi osobiście czy też prywatnie i jak najbardziej szanuję, że to dla mnie i z myślą o mnie ;).

 

 

PRZYJEMNEGO PONIEDZIAŁKU! :)

 

 

 

 

 

Pozdrawiam wszystkich :) :) :).

 

Ave Kitty

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika xavekittyx.