Photoblog.pl

Załóż konto

Dzisiejszy WSCHÓD SŁOŃCA *.*

Kategoria:
Fotografia
Wyświetleń: 345

Hej :).

 

 

Wszystkie foty z dzisiaj. Połączyłam je, by pokazać etap po etapie piękno dzisiejszego zjawiska ^___^.

 

WSCHÓD SŁOŃCA 05.07.2022r. - całość wyjątkowego pokazu na niebie w czterech zdjęciach chwytanych w kadry od godziny 4:13 do 5:47 rano <3.

 

Mało spałam, położyłam się na trochę i jedynie chillowałam jak już zaspokoiłam się foceniem. Nie spodziewałam się tak barwnego, a zarazem bardzo ciekawego powitania dnia. Jestem pozytywnie zaskoczona tym co zmalowała natura. Dzielę się widoczkami, by było cokolwiek nowego i przyjemnego do popatrzenia u mnie. A tak naprawdę w głębi serca wyznam, że zależy mi na kimś bardzo i pragnę by ta osoba zobaczyła je. Pragnę by te najpiękniejsze w świecie oczy tej osoby widziały to samo co moje widzą i czym się zachwycają. Tak, to dla Ciebie. Wiem, że lubisz takie kolorowe niebo. Wyjeżdżając gdzieś dalej za granicę, do innego miasta albo niedaleko w swoje rodzinne strony, spacerujesz w swoich ulubionych Nike'ach Air oraz z i-phone'm w dłoniach i także uwieczniasz je na zdjęciach gdy wygląda tak bajecznie <3 ;P :D ^^.

# sunrise

 

PS: Lubisz też kreskówkowe klimaty jak ja, więc pozostawiam tu cosik co znalazłam w necie fajnego:

Bugs Bunny Hip Hop Dancer

LINK do filmiku poniżej (kopiuj/wklej) jako adres URL w swojej przeglądarce:

https://www.youtube.com/watch?v=9CD8l2px4m0&list=LLt7d9JCLO29s5y-9VYwpQFw&index=3

Fajnie ten 'Królik Bugs' tańczy. Very very hot. Nie jedną 'Lolę' by wyrwał. To jest dodane na YouTube w 2009 roku wow, tyyyle lat temu. Ale chyba pomimo to nie widziałeś jeszcze. Ja to dopiero znalazłam wczorajszej nocy, bo sobie oglądałam układy taneczne i mi propozycja z tym wyskoczyła. Jak dla mnie sztos. Nie mogę się opanować, nie wiem który już raz to odpalam i nadal hicior :D.

 

Wtorek. Nic się nie zmieniło. Odpalam film, zupełnie przypadkowy film, którego nie oglądałam nigdy wcześniej. Akurat włączyłam TV na scenie w której jedna z kobiet pyta drugą "Skąd jesteś?". Odpowiedzią na to pytanie okazało się Twoje miasto. Potem teleturniej się zaczął, no to z nudów myślę sobie popatrzę, no i prowadzący pyta gracza skąd przyjechał, a ten odpowiada nazwę Twojego miasta. Coś musi w tym być. Nikt mi w to i tak nie uwierzy, ale mam ciągle sytuacje tego typu z Twoją nazwą miasta i z Twoim imieniem też. Przeznaczenie? Who knows [...].

Już nikt inny mi nie pozostał. Nie mam nikogo. Nikt mi bardziej nie pasuje jak tylko Ty. Dobrze by było mieć Ciebie. Jesteś moją jedyną nadzieją, motywacją, siłą i lekiem na wszystko. Może ja dla Ciebie jeszcze nie bo to nie ten moment / zbyt krótko się znamy, zbyt mało. Może się mocno zastanawiasz o czym ja wogóle piszę, ale Ty się stałeś dla mnie całym światem i myślą każdej sekundy podczas każdej doby trwającej 24 godziny. Sorka jeśli jestem zbyt bardzo poetką, ale niektórzy chyba już tak mają, że od urodzenia są artystami. Tak wogóle to dlaczego ja przy Tobie poczułam to coś czego nie czułam nigdy przy nikim innym będąc blisko? Staram się kryć to przed całym światem, staram się kryć to w sobie, ale przed Tobą nie potrafię tak do końca. Poczuwam się, że jestem tak jak by Aniołem dla Ciebie, bo pojawiłam się w Twoim życiu tak zupełnie niespodziewanie (tak jak bym była dobrym darem od losu) i nie pozwoliłabym aby ktokolwiek był dla Ciebie niemiły albo hamski albo sprawiał przykrość. Wiem, że masz takie sytuacje różne, które we większości nie należą do tych przyjemnych. Ja podobnie jestem odbierana i dlatego Ciebie rozumiem co przeżywasz wewnątrz siebie, nawet jeśli wyglądasz na takiego który niczym się nie przejmuje i jednym małym gestem pokazuje że ma wylane. Wielki plus dla Ciebie, że potrafisz w ten sposób i że nie okazujesz słabości, że idziesz zawsze przed siebie będąc pewnym każdego ze swoich kroków i nikt nie jest w stanie zepchnąć Ciebie z tej drogi. To się w życiu liczy bardzo, by się nie poddawać i być sobą. Piąteczka! ;)

 

Ach... niech ktoś wynajdzie teleport czy coś takiego. To by się naprawdę przydało ludzkości. Potrzebuję tego na teraz. A w ostateczności koniecznie póki się lato nie skończy :P.

 

NUTKA NA DZIŚ:

Punk Goes Pop Vol. 7 - New Years Day "Gangsta" (Originally performed by Kehlani)

<kopiuj/wklej> w YouTube

 

I need a gangsta

To love me better

Than all the others do

 

Ja tam wracam do rysowania. Na wszystko trzeba sobie zapracować, a na sukcesy w szczególności. Dużo jeszcze przede mną, zanim zdobędę swoje planowane szczyty. Ale 'raz się żyje' i dam z siebie wszystko, nawet jeśli echhh... właśnie włączyłam pozytywne myślenie i nie zamierzam tego zmieniać >.<.

 

Wszystkiego dobrego :).

 

 

Pozdrawiam wszystkich :) :) :).

 

Ave Kitty

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika xavekittyx.
malicious87tg Podziwiam tak wczesne wstawanie dla zdjęć! Jeśli robię wschody, to "przy okazji". Ale warto - światło wtedy jest wyjątkowe, magiczne. Pozdro!
06/07/2022 7:32:38
xavekittyx Zdarza się czasami, że nie śpię, to i sfocę jak jest ładny wschód słońca. A tak to zazwyczaj sypiam nocami. Chyba, że mam coś do zrobienia ważnego, a nie lubię tego odkładać, no i oczywiście chcę skończyć to co zaczęłam to wtedy zarwę nockę... no ale odeśpię jak już wiem, że wszystko jest na miejscu i zrobione. Nie mam takiej pracy zarobkowej, abym musiała nocami pracować, to i dobrze, że tak jest. Nocki są fajne i ciche i chłodne - szczególnie latem i dobrze jest tak od czasu do czasu się poświęcić dla tych spokojnych w ciszy chwil :).
Dziękuję za pozdrowienia i wzajemnie :).
06/07/2022 13:58:18