Photoblog.pl

Załóż konto

Misie 'Care Bears' i ja :)

Wyświetleń: 310

Hej :).

 

 

 

 

Focie z dziś ^___^.

 

Sesyjnie z misiami 'Care Bears' ... update wirtualnej wersji mnie ze świata IMVU <3.

 

Zmiany? Taaak! ;D

Dokładnie jak w tekście piosenki <fajna nutka>, którą dodałeś wczoraj w nocymam właśnie różowy kolor na włosach. Idealne wyczucie. Kupiłam jej te włosy jakiś czas temu / około tygodnia temu, ale czekałam z dodaniem póki nie skompletuję całego outfitu. Nie pofarbowałam na róż swoich własnych w rzeczywistości, ale na IMVU mam - tam można mieć dosłownie wszystko, bynajmniej teraz nawet nowe oczy sobie sprawiłam, mniej więcej w Twoim kolorze plus białka wytatuowane na fiolet. Podoba mi się takie połączenie kolorów. No i ta czapka sztos, 'bandyckie życie' XD ... akurat tą czapkę mam również w życiu realnym i uwielbiam... naprawdę cieszę się, że spotkałam Ciebie i że mnie tak odmieniłeś bo zaczęłam gustować w tym co Ty <3.

To jedyna gra w którą gram obecnie. Mało czasu, sporo pracy, obowiązków, staram się też czytać sporo i oglądać filmików o tym co mnie interesuje. Dawne czasy, ale mam za sobą wiele gier różnych trójwymiarowych na PC. Kiedyś sporo grałam online w Candy Crush i mnie bardzo wciągnęło, do tego stopnia, że stałam na podium przez jakiś czas, ale teraz już nie kontroluję swojej pozycji bo przestałam, w to się bawić i nawet nie mam pojęcia jak nisko mogłam spaść, bo nie wchodzę w rankingi. Ale bardzo też lubię grać na konsoli PS z kimś na dwa pady w jakieś takie przygodowe i biegać swoimi postaciami ukatrupiając magiczną bronią jakieś stworki w krzakach. W bilarda na fonie też grałam niedawno, ale krótko, ale ogólnie dobrze mi szło, takie to relaksujące i nabiłam koledze punktów, był zadowolony :D.

A te IMVU to ogólnie opiera się na projektowaniu własnej postaci. Można stworzyć siebie, ale większość i tak tworzy swoje postacie zupełnie inne niż wyglądają te osoby w rzeczywistości albo postacie jak z filmów fantasy... chyba to dlatego, że to jest ciężko dopasować i kwestia znakomitego posługiwania się / dobierania postaci na IMVU. Można też projektować pokoje, wyspy, całe otoczenie wokół. A że lubię tworzyć i artystycznie wypełniać swój wolny czas, to właśnie dlatego polubiłam IMVU. Traktuję to po prostu jak grę w której robię sesje zdjęciowe wirtualnej siebie. Ale wiem, że to nie tylko gra jest, bo jest czat, wiadomości, itp. :).

 

# Troskliwe Misie

# lubię kreskówki

# mówią, że czterolistne kończyny przynoszą szczęście, oby

 

 

Ależ pasuje Tobie ta koszulka. Pięknie w niej wyglądasz. To ta sama, którą mam w domu. Ta sama, misfits'owa wersja. Mój najlepszy ciuszek, naprawdę. Do dziś pachnie tamtym miejscem, jakże cudownym. Tęsknię ;P.

 

Mam dwie piosenki. Z racji tego, że trudno mi było podjąć decyzję którą wybrać, dodam dwie :).

 

Wpierw nutka którą w 100% polubisz. Wiem wiem, że na pewno. Twoje klimaty, zresztą ja też bardzo ją lubię. Ma zaje*isty tekst jak na rapy tego typu. Sprawdź koniecznie:

Wu-Tang Clan - My Only One (feat. Ghostface Killah, RZA, Cappadonna, Steven Latorre)

<kopiuj/wklej> w YouTube

 

No i ta druga nutka. Dodaję, po po prostu idealnie mi pasuje do dzisiejszego wpisu z fotami z IMVU gdzie są te kolorowe misie oraz do tego mi podpasowała jak się czuję:

DJ Awesome - Care Bears Music Video, Wherever You Are

<kopiuj/wklej> w YouTube

 

BTW.: Jem w tej chwili lody Gelatelli, smak Choco Brownie. Są takie dobre, najlepsze, achhh... myślę, że są o wiele lepsze od Grycana :P. Mają w sobie spore kawałki ciasta czekoladowego brownie i kawałki czekolady też. Posmakowały by Tobie, na pewno <3. Wyobrażam sobie jak super by było miło spacerować uliczkami pomiędzy kamienicami i je zajadać i rozmawiać razem o wszystkim i o niczym, albo milczeć nawet ale razem XDDD.

 

 

 

Pozdrawiam wszystkich :) :) :).

 

Ave Kitty

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika xavekittyx.