Photoblog.pl

Załóż konto

nothing special 

2013/05/19   

 

« następne   poprzednie »
38 komentarzy
magda - 25/05/2013 15:22:57
pięknie Tobie w tej fryzurze :)
Ciekawski - 25/05/2013 9:54:21 z telefonu komórkowego
W heya masz numer telefonu?
wudowua - 25/05/2013 11:18:54 z Android
Nie?

gracj - 19/05/2013 22:21:11
nie akceptuj tego komentarza bo jest tylko do Ciebie i nie musza tego widziec inni ale strasznie robissz z siebie taka dziw(lala)karska paniene, jestes ladna naturalna po co ta cala gladz szpachlowa na buzi to nie wiem, oczy wymalowane jak z wroclawskiej, dekolt jest fajny bo pokazujesz swoje atuty ale ta maska na twarzy NIE jest fajna;< a szkoda bo niezzla z ciebie lasia
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 6
gracjan - 20/05/2013 17:49:10 z telefonu komórkowego
Ale nie wiedza ze podobaja sie sobie nawzajem a facetom wogole, taki mocny makijaz zostaw prostytutkom
wudowua - 20/05/2013 17:53:57
no i niech sie podobaja sobie samym, to najwazniejsze! a Ty te madrosci zostaw dla siebie. nie obchodza mnie.
monika - 21/05/2013 16:35:45
jest sliczna kobieta, spadac od niej zazdrosnicy!! "Polska dziwny kraj"
diimplez - 23/05/2013 21:11:43
Według mnie makijaż masz świetny! :) a ten komentarz to zazdrosc poprostu.
yeti - 24/05/2013 7:24:00 z telefonu komórkowego
Mi się taka Patrycja podoba najbardziej, jest pociagajaca i piękna.

tutysia  - 23/05/2013 21:05:23
piękny masz tutaj makijaż :))
Junior sewerino26  - 23/05/2013 20:58:06
jest cool
kkk - 22/05/2013 20:31:14
http://www.fotka.pl/profil/TutiFruti/albumy/1,Ja/91715222,?ref=104 FEJK !
eems - 20/05/2013 14:39:53
najpiękniejsza na świecie :) chyba zostanę less ;P
wudowua - 20/05/2013 17:31:34
jasne:p
eems - 22/05/2013 2:47:27
serio :)

xxxxxxxxx - 21/05/2013 21:21:54
wyskakują ci krostki ? ; >
monikaa - 21/05/2013 16:34:36
Jaki makijaz wykonujesz na codzien zazwyczaj? :)
marta - 20/05/2013 22:57:10
Przepraszzam, że o to pytam, ale mam wrażenie, że na ostatnich zdjęciach Twoj biust wygląda na dużo większy niz na wczesniejszych zdjeciach, np. http://www.photoblog.pl/wudowua/126557879 i http://www.photoblog.pl/wudowua/126922582 czy to kwestia innego biustonosza z push up, czy moze dodatkowe kg (chociaz nie widac po Tobie, zebys przytyla)?
Ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu :)
wudowua - 20/05/2013 23:37:30
przytylam kilka kg, wiec i cycki obrosly w tluszcz:P
marta - 21/05/2013 8:52:04 z telefonu komórkowego
Widac ze push up
monika - 21/05/2013 16:34:18
eeej uwierz mi ze o tym samym myslalam ze jej urosly :D

ewela - 20/05/2013 16:12:17
prześliczna naprawde:) aż Ci zazdroszcze :)
wudowua - 20/05/2013 17:31:19
zeby bylo czego..;)
ewela - 21/05/2013 15:54:14
jest jest ;)

rzucamczary  - 20/05/2013 20:34:33
co to za piękna blondyna z Tobą? ;*
wudowua - 20/05/2013 21:48:24
przecławska piękność:D
rzucamczary - 20/05/2013 23:03:30
haha;d

nnn - 19/05/2013 22:13:21
jak malujesz oczy ? :)
wudowua - 19/05/2013 23:37:54
tusz, brazowy cien na dolna powieke i zazwyczaj troche linera, ale nie cale oko, tylko od konca powieki:)
nnn - 20/05/2013 11:03:07
dziekuje bardzo;) mozesz tylko powiedziec jakiego dokladniego cienia uzywasz(marka,nr)
wudowua - 20/05/2013 17:31:05
avon cienie mocha latte

paula - 19/05/2013 19:17:35
jakiej narodowości masz korzenie ? piękna uroda ! ;*
wudowua - 19/05/2013 23:36:33
100% polskie :D. chociaz czesto mi ludzie mowia, ze wygladam jak azjatka.

iszi  - 19/05/2013 20:32:36
uwielbiam <3
Junior dreaamydreams  - 19/05/2013 19:50:17
dodaję :) piękna jesteś :) :*
forgetthetime  - 19/05/2013 18:34:31
śliczne :*
cozlegotonieja  - 19/05/2013 18:15:24
piękne obie!:*

Najnowsze wpisy

Wpis wudowua

06/08/2013 18:04:43

Wpis wudowua

22/07/2013 16:03:14

Wpis wudowua

21/07/2013 21:32:45

Wpis wudowua

04/06/2013 15:34:24

Wpis wudowua

28/05/2013 20:54:46

Wpis wudowua

28/05/2013 1:10:34

Wpis wudowua

23/05/2013 20:52:26

Wpis wudowua

19/05/2013 18:02:27

Wszystkie wpisy