Photoblog.pl

Załóż konto

AAAAAAAA !!!!!

Kategoria:
Zajezierze
Dodane 12 SIERPNIA 2008 , exif
Wyświetleń: 167

To się stało, to naprawdę się wydarzyło ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BYŁAM U SZAMANA !!!!!!

POJECHAŁAM NA NIM W TEREN !!!!!!!

WYMIZIAŁAM GO !!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

AAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!

No normalnie jestem najszczęśliwszą dziewczyną pod Słońcem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Wczoraj cały czas chodziłam uśmiechnięta, podekscytowana, o czym może świadczyć fakt, że przez cały dzień nic nie jadłam. Wieczorem miałam napad głodu

 

O retyretyrety, widziałam Go, całowałam Go, czyściłam Go, siodłałam Go, siedziałam na Nim, jechałam na Nim w teren, było super, odlotowo, MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ !!!!!!!!!

 

 

 

Haha, Szaman się ucieszył, że jest w terenie, poniósł mnie i wtedy chyba bryknął, sugerując się jednym zdjęciem, kiedyś je wstawię, ale Go zatrzymałam, dokłusowałam do Lidki [po raz dziesiąty wielkie wielkie wielkie dzięki !!!!] i na nowo mnie poniósł, ale to było straszne, bo galopował prosto na Martę, która pojechała do Zajezierza ze mną, i krzyczę coś tam do Marty, a ta trzpiota nic, bo patrzyła na Lidkę

No i z tego wszystkiego Szaman bryknął a ja nie wysiedziałam, i pocałowałam Matkę Ziemię

 

Dopiero leżąc w wannie uświadomiłam sobie, że powinnam robić wolty, półwolty, cokolwiek, zmuszony byłby zwolnić ... no ale mądry Polak po szkodzie

 

 

 

 

 

AAAA !!!

NO NORMALNIE NAJLEPSZY DZIEŃ WAKACJI,

THE BEST OF THE BEST !!!!!

 

 

 

 

Wiem wiem, miałam dać sobie na jakiś czas spokój z jazdą, ale Szaman to wyjątek ... wszystko szło jak z płatka, no wszystko ! To musiał być jakiś znak !!!!!!!!!

Autobus był, Marta ze mną pojechała, wszyscy byli dla siebie mili, tylko ja dałam ciała, Lidka pewnie była w szoku, że aż tak źle jeżdżę, ale co tam i nawet Ci debile, którzy trąbili na nas na Suchatówce, bo myśleli, że ja i Marta to dziwki byli w sumie nie poje.bani, a żałośni, ale wczoraj przeklinałam na nich na czym świat stoi

Teraz naprawdę muszę się ogarnąć, mój kręgosłup nie wytrzyma takiej częstotliwości upadków z konia - haha, to też na pewno jest jakiś sygnał

 

I to jedno zdanie ...

mania06 Piękne jest szczęście, prawda?... A jeszcze tak duże... litery szczęścia... xD Rzadko się takie miewa... ;]
13/08/2008 10:08:58
Użytkownik usunięty a ja myslalam ze ; w kopytach sila a w grzywie wiatr, albo w kopytach sila a w grzywie magia ^^ ale pewnie jest milion innych wersji , hehe ;-)
the best of the best... takich dni samych Ci zycze, tak czasami odwiedzam photoblogi, i widze ze w wakacje prawie nikt sie nie smuci . to bardzo dobrze :D
a Ty tak na swoim koniku pomykasz ?
wpadnij do mnie , ja kiedys mialam fbl ; koniethebest, moze mnie kojarzysz bo ja Cie kiedys chyba nawet odwiedzalam . :)

pozdrawian;-*
13/08/2008 8:10:25
sarkafarka no ba że ładnie :D
w końcu to Monty ;*
12/08/2008 22:53:25
zzuzza Ile wykrzykników. xD
Cieszę się Twoim szczęsciem. xD :P
Ale upadku nie zazdroszczę. :P
12/08/2008 22:48:40
zonias93 a ja oglaszam kolejny Wielki Powrot
12/08/2008 22:33:58
Użytkownik usunięty Piętka w dol, no elegancko ;)
12/08/2008 22:26:14
Użytkownik usunięty pieknie
12/08/2008 21:41:00
dontgiveupp nie, niestety nie na koniach. ;(
12/08/2008 21:32:39
girl094 no no:)
12/08/2008 21:10:24
dontgiveupp co za radość. :))
12/08/2008 21:07:07
szczesliwatrzynastka ja jutro nie mogę. jadę do Torunia, bo dzisiaj nie wypaliło.
a nie możemy tego przełożyć?
12/08/2008 20:01:08
arnica no to fajnie;-)
A zdjęcie jest z helikoptera bo z samolotu jest trochę za wysoko, żeby wyszły ładne zdjęcia no chyba tylko przy starcie i lądowaniu;-)
Pozdrawiam
12/08/2008 19:16:26
olecznik hihi aż się uśmiecham jak sobie wyobrażam jaka jesteś szczęśliwa :D
12/08/2008 19:00:31
Użytkownik usunięty troche rozmazane
ale ładne
buśś:*
12/08/2008 18:54:03
tooloudly OFC. piszesz jak HOT14 po pierwszym stosunku.
niekoniecznie z chlopakiem...xD
12/08/2008 18:16:37
koniem no jasne, że będę chciała ;]
12/08/2008 16:32:14
shyhorse piękny on ;D
12/08/2008 15:52:07
gracjaandsiodemka raju a co to za kon ten szaman xD ?
nie wierze :D
12/08/2008 14:42:38
djanka hehe ^^ nio to gratulacje :) cieszę się, że jesteś zadowolona :D i super :DD:D
12/08/2008 14:30:40
petiteplaisance to dobrze wiedziec, ze przynajmniej niektorym te najskrytsze marzenia sie spelniaja ;)
a wczesniej niemoglas do niego pojechac? bo ja malo zorientowana jestem... :P
12/08/2008 14:18:13