photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 24 SIERPNIA 2009

"Ona czeka na mnie"

Dzisiaj przeżywam naprawdę wspaniały dzień - jeśli kogokolwiek to obchodzi xD

Wpaadło do mnie kilka osób z  Włoch i właśnie sobie przymulamy - nie ma to jak rodzinna atmosfera ;)

Patrzę na pestki z arbuza i myśle : Szkoda że to koniec (...)  Rozchodzi mi się o wakacje (...) naturalnie xD ;)) 

Wakacje dzień po dniu kończą swoje panowanie xD 

Jeszcze :

1


2


3


4


5


dni xD !

i znów się zacznie (...) 

No i teraz będę fajna i dam taakie odskulowe pzdr xD


*Dla Giannego i Marco ;****

*Huberta Jancewicza zwanego Otim xD ;) 

*Dla Ismeny którą bardzo bardzo loffciam xD hahxD  i wgl pełen full serwis xD 

*Sylwi koleżanki z którą 5 dni umierałam w szpitalu na jednej salii xDD

*Całej mojej drogiej ekipy (oprócz Rogera , bo to niedobre chłopczysko xD AGROPOL jeden xD )

*Mikołaja za jego podejście do życia i do rozmiarów and umiejętności xD hah xD  

*No i oczywiście dla całej IIIb xD mojej najdrożdzej klasy xD pełnej wszechobecnej sympati i wokół panującej empati;---***

 

 

 

 

Komentarze

magdzius fotka słodka
tylko mnie w pozdro nie ma ;(
hah
;******kochu*****
07/11/2009 20:31:13
chocolatenight :**
26/08/2009 11:41:08
cukierrniczka a ja to co?;p
25/08/2009 22:07:41
~szycha czyzby aparat VGA?? nie no nie czepiam sie;D
zdjecie spoko^^ pozdro gwiazda:**** xD
25/08/2009 21:20:28
~Stefan Ale poza xD Jaki wypad xD pzdr
25/08/2009 21:13:00
anusquaamorek a ja posrdo nie dostałam;(((
25/08/2009 12:25:33
ratchet a dla mnie.? :C
24/08/2009 23:26:48
mrosik co znowu ja co ja xdd

nic sie nie zacznie! :)

;*
24/08/2009 22:49:27
~ismena ojej dziekuje ;*****;d;d;
24/08/2009 22:08:35
ironmaidenrox oti dostal pozdro ja nie... wal sie ;p ja cie juz nie lubie !! :DDDD
24/08/2009 21:58:10