Photoblog.pl

Załóż konto

 

2010/11/06   

hehe :D

« następne   poprzednie »
hehe :D

 TrudnyDzieciak To Ja Jestem Ale Nie NaCodzień ...............
           Już Od Jakiegoś Czasu ZaCzełem Się Zmieniać ........................
                                 Moje Życie Się Zmieniło/// Zmieniłem Się Jaa...................
      W Mojim Sercu Poczułem Miłość Do Mojej Pauli:*:*:*Którą Bardzooo Kochammmm .................
Wgl Zaczełem Się Zmieniać ..............
JużNie Myśle O Takich Żeczach Jak Kosa W Sercee...........Czy Cóśśs ............Miłość Jest Fajnaaa:*:*:

 A Inni Nażekają Na Brak Miłośći Czy Choj Wi Cooo..................Pojebało Ich..................................

I Bardzooo Kochamm I Wgl Powiedziałem Se Jedno Ze Ta Jedynaa I Do Końca mojich Dni Albo Zadnaaaa <333






3 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika wichruejfajnajestes.
nixuu  - 01/12/2010 17:42:50
Olivio, jak się jest zakochanym to się zawsze ma wenę. xd
japkoxp - 06/12/2010 8:30:02
ale to nie ja pisałam tylko jak widzisz podpis: [HmN] xdd
japkoxp  - 09/11/2010 19:27:48
zioooomek a u Cb co taka wena? [HmN]

Najnowsze wpisy

hehe :D

 

WYJEBANE

 

Wpis wichruejfajnajestes

 

GanGsTa PaKila MaDaFaka

 

Czasami.........

 

Wpis wichruejfajnajestes