photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 28 SIERPNIA 2016

#34

Miłość jest niesprawiedliwa.

 

Miałem pisać w tym tygodniu o samochodach,

ale nie mam głowy do tego, nie dzisiaj...

 

*

 

Spotkałem się dzisiaj z kolegą M, który

żalił się, że jego dziewczyna olewa,

nie odpisuje, a jak odpisuje to

z opóźnieniem ( 5h ), unika go itp.

Przyke to jest ale bywa, znam ten ból.

 

Nie rozumiem u kobiet czegoś takiego,

lubią czuć się doceniane, zdobywane,

sprawia nieśmiałą i niedostępną,

a tu nie, czują się urażone, że nie

łazimy za nimy gdzie one chcą, że nie

przychodzimy na ich zawołanie, a jeśli

odwrócić role w przeciwną strone, to

mają ZAWSZE usprawiedliwienie...

 

Dziewczyny, na Miłość Boską, jak widzicie,

że facet się stara i czujecie do niego

to nie bawcie się nami jak marionetkami,

bo to nie sprawia, że będziemy za Wami

się uganiać. Bywa to męczące, bo nie

wiemy, czy umawia się z kimś innym,

albo jest dalej nieśmiała, niechętna

czy gotowa, a może po prostu

NAS NIE CHCE???

 

Jak nie czujecie nic do niego to nie

dawajcie mu nadzieji typu: Słuchaj

nie mam czasu, czy też jestem

zajęta itp. Ok raz czy dwa, a nawet

trzy razy, ale ileż można???

Nie wierze, że nie znajdzie 30 min

wolnego czasu dla drugiej osoby...

W związku czy nie, trzeba być

szczerym i rozmawiać, bo tylko

tak załatwia się sprawe, a nie

na tzw. DOMYŚL SIĘ!!!

 

Przykre to jest i się słyszy, że facet

jest świnią, zbokiem, myśli tylko

o sexie, żeby tylko zaliczyć.

Owszem, są i tacy, ale dziewczyny

też nie są święte, oo nieeee ;)

 

Więc dziewczyny, my też mamy uczucia

tylko każdy znosi je inaczej :)

 

**

 

Przed chwilą wróciłem do domu

i słuchałem tej piosenki:

 

Roads Untravelled

 

Lubię ten utwór ^^

Komentarze

agnieszkaradtke Tak robią dziewczyny, nie kobiety ;) Rozmowa w związku jest najważniejsza.
16/11/2016 6:30:48
Photoblog.PRO padholder miłość to stan umysłu :)
...i sami go generujemy
30/08/2016 4:33:15
dzialamposwojemu nie raz słyszałam o takich przypadkach jak dziewczyny odwalają takie rzeczy i zupełnie tego nie rozumiem.. może dlatego, że sama nigdy nie byłam w związku, ale tak czy siak nie wiem jak można tak traktować swoją drugą połówkę.
a kolega niech znajdzie sobie lepszą dziewczynę, a nie taką, która na niego nie zasługuje :)
29/08/2016 18:56:57
ladysorrows z częścią się zgadzam tego co napisałeś, a do niektórych fragmentów miałabym zastrzeżenie ale nie wiem czy sens się tu rozpisywać xd Tak czy siak, Twój kolega powinien pogadać sobie z dziewczyną, to bardzo głupie zachowanie, jeśli jej nie zależy to lepiej niech to powie, wszystkim ulży ;)
28/08/2016 22:29:23
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 6
ladysorrows sam chciałeś :D branoc :)
28/08/2016 22:34:31
ladysorrows No dobra XD Co do tego,że kobiety lubią być adorowane to w większości jest to prawda, musimy jednak wziąć pod uwagę,że nie każda "adoracja" nam pasuje. Fakt,że jedne lubią to inne tamto ale raczej żadna nie lubi niewybrednych żartów o jej wyglądzie i niektórych częściach ciała xd Czasami chłopakowi wydaje się,że jest dla nas taki miły i dobry i w ogóle a jest zupełnie odwrotnie. To że dziewczyna jest miła nie znaczy,że podrywa XD I co do odmawiania... Tu czasem jest problem, bo niektóre dziewczyny boją się stanowczo odmawiać czy to ze względu,że zaraz będzie jaka to ona bezwzględna no i jak może mnie nie lubić, nawet mnie dobrze nie zna itd, były też przypadki ekstremalne, że dziewczyny za powiedzenie "nie" traciły zdrowie czy życie tak więc no... (a najnowsze badania pokazują,że kobiety w PL niekoniecznie mogą czuć się bezpiecznie...) Fakt, że lepiej nie dawać nadziei i nie ciągnąć czegoś co nie ma sensu ale to wszystko jest dość skomplikowane i bardzo indywidualne, nie można tu generalizować, a to właśnie nasze społeczeństwo bardzo lubi.
I prawda,że są dziewczyny, które lubią "domyśl się" ale to cóż... głupie ale nie martwmy się nie tylko takie istnieją :D
Ludzie są różni, między nimi różnie się dzieje i tak jak pisałeś, trzeba rozmawiać, a nie chować się po kątach i marudzić.
28/08/2016 23:01:59
walter28 Toś miała wenę, nie powiem:D ale jutro odpisze bo idę spać;p dobrej nocy życzę ��
28/08/2016 23:12:49
walter28 Dobra, zgodzę się z Tobą ale nie we wszystkim, boją się zerwać z tą osobą bo ta osoba będzie tak myślała, a jak będzie go tak zwlekała to będzie że jest nieszczera, fałszywa :) już wole ten pierwszy wariant i niech sobie myśli, przynajmniej czyste sumienie i nie robię nadziei ;) a ludzie i tak będą gadać jaki to nie jest, że dziewkarz albo zboczeniec albo niedorozwinięty do bycia w związku xP
29/08/2016 6:22:41
ladysorrows Dlaczego mają tak mówić? Ludzie się schodzą i rozchodzą. Jeśli sie rozstali "polubownie" to nikt nie ma podstaw tak sądzić, nie przesadzajmy. Jeśli coś dzieje się bardzo źle wtedy mogą być różne komentarze ale to działa w obie strony ;)
29/08/2016 10:26:33
Photoblog.PRO steady30 Nie o mnie chodziło,ja mam jeszcze wakacje ;D
28/08/2016 21:18:18
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika walter28.