Photoblog.pl

Załóż konto

Immortal ;* 

2019/08/31   

Sofie

« następne   poprzednie »
Sofie

Zauwarzylam,ze tak pochłonęło mnie macierzynstwo az bym zapomniala dodac cokolwiek o zosince ! 😯

Moi kochani . A wiec . Malutka ma juz 8 miesiecy . 22 grudnia przyszla kochana nasza na świat! W ekspresowym tempie (ale nie o tym tu!;D) urodzila sie malusienka ! Miala 2800 i zaledwie 50 cm .

Miescila sie na jasiu do spania . Przerazona bylam nie chcialam takiego malenstwa skrzywdzic . Tak dzien za dniem lecialy a mala rosla jak na drozdzach . Gdy inne dzieci zaczely raczkowac w jej wieku ona nie . Lekarz powiedzial ze to normalne poniewaz mala ma alergie na proteiny mlekowe i nie ma tyle sily . Mowili ze przyjdzie pora i pojdzie ! . I tak czekalam w nieswiadomosci jaki dizaster mnie czeka;D gdy zaczela 7 miesiac ruszyla jak burza . Ma 8 i pelza zaczyna raczkowac,zaczyna stawac na nozki i chce chodzic chodz stoi jak pijany mistrz joda ;D i wyszedl pierwszy zab. Wszystko na raz . Teraz ma sie świetnie i rozwija prawidłowo co nas bardzo cieszy ! A alergia? Niby do 1 roku zycia mialam nic z proteinami nie dawac ale sie nie da . Wszystko co jem mi zabiera bo ona tez chce . Razem jemy sniadania obiady kolacje i przegryzki . Choc z wyglądu caly tata to charakterek ma po mnie . Maminej spudnicy sie trzyma i gdy mnie zabraknie to jest placz i rozpacz . Tata ? Tata kochany ale nie to co mama . Alergia poszla . Nie ma . Cud ! :) zaczela jesc normalnie to organizm sie uodpornil i ja przegonił;) ja sie ciesze . Poniewaz zycie bez miesa,ryb,serow,mleka,jogurtow tylko same warzywa to nie zycie tylko ciagle wyrzeczenia.

Kocham ja calym sercem i cieszy mnie kazda rzecz ktora robi . Mimo ze budzi mnie przed 7 a ja lubie pospac . Pomimo ze pije zimna kawe rano . Mimo ze to ona je pierwsza moja zupe. Mimo ze .. mozna tak bez konca .;) po prostu wszystko wybacze tej malej pszczółce:*

 

Milej nocki kochani

 

Aaa zapomniala bym ! Zdalam to prawko ! Za pierwszym razem tak ze jestem szczęśliwym posiadaczem od ok 9 miesiecy ! I calkiem niezle mi idzie;)

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Sofie

 

Zimowa księżniczka!

 

Mala Sofie

 

Zycie

 

Wakacje ah ..

 

Zima zima i po zimie !

 

Wpis vletta

 

Wpis vletta

 

Wszystkie wpisy