Photoblog.pl

Załóż konto

Śpij Julio...Romeo Nie przyjdzie 

2017/04/26   

 

« następne   poprzednie »
To znowu ja tym razem starsza, madrzejsza.. hmm co jeszcze? zmieniona w 100% :) wlosy sciete krocej+ ombre, figura mysle ze troche schudlam intensywnie cwicze ;) boks konie fitness silka biegam i ciwcze w domu lub na siwezym powietrzu roznie zalezy jak mam czas :) po dlugiej przerwie weszlam tu z ciekawosci ;) zmienilam sie sporo nie typko z charakteru lecz z wygladu i chyba madrzejsza jestem tak mysle widze zmiany w sobie ;) W moim zyciu ostatnio duzo sie dzialo... chyba za duzo jak na tak krotki czas ! masakra jednym slowem!! ale za to sa + tego wssytskiego pojawil sie w moim zyciu pewnien chloapk.. idealny moj ideal znamy sie od konca lutego poczatku marca juz dlugo nawet ;) przez ten krotki czas mielismy wzloty i upadki byla pewna sytuacja nie dawno ale mysle ze juz ok i bedzie tylko lepiej ! super nam sie pisze dogadujemy sie piszemy o wszystkim i o niczym;) mowik ze jest we mnie silnie zauroczony ciesze sie! czekam az powie ze mnie kocha; bo ja go barfzo juz.. hehe zalezy mi na nim i bede o niego walczyla nie oddam go zadnej szmacie on jest moj bede sie o niego starac i walczyc pokazuje mu ze mi zalezy mam nadzieje ze to widzi. martwi mnie to ze on mieskza troche dalej i czekam na to 1 wspaniale spotkanie! nie moge sie tego doczekac! chce juz! bardzo tesknie za nin i z dnia na dzien moje uczucie do niego wzrsta ! mam nadziej ze to widzi przynajmniej staram sie mu to powiedziec.. nie doslownie ale przekazuje w pewnych cytatach pod zdj i doglebnie pisze o milsoci i po pijaku ostatnio mu napisalm ze go kocham a kazdy db wie ze czlowiek po alko jest szcery w 100% i nie da sie okqlmac ! mowi co mysli! ja tez tak zrobilam.. jak na to reaguhe nw.. cy wie czy mysli o tym? czas pokaze ;) Krzysiek jesli to czytasz wiedz ze to o Tobie skarbie nie umiem ci tego w prpst pwoiedziec bo sie boje jak an to zareagujesz ale cie kocham pamietaj zawsze mozesz na mnie liczyc misiu moj ! ale dosc juz o tym wszytskim;) nie bede tu raczej czesto dodawala nic bo to bez sensu malo osob tu jest ;) dlatego zapraszam i zachecam na obserwowanie mnie na moim ig! noeym! wariatka1922 :) obserwuhcie zapraszam! codziennie cis nowego ! i na fb tez nowego !! Olivia Słowińska! :) Fanatic girl acab taki wstep :) i na snapa ktory sie nie zmienia wariatkaa13 ! :)
1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika veryybadgirl.
atlam  - 27/04/2017 9:00:45
zmysłowe..:):):)

Najnowsze wpisy

Wpis veryybadgirl