Photoblog.pl

Załóż konto

 

2015/08/28   

 

« następne   poprzednie »
No to dzis sie ciekawie zapowiada.
Drugi maraton, urodziny Madzi.
Coś czuję, ze to bedzie gruba najba. ;d
ale kiedys trzeba, mysle ze ostatnia juz na tych wakacjach ;p.
Wczorajszy dzien calkiem fajny.
Pierwsze z Laura i Gabą, na chwile Sylwia.
Pozniej po Karola.
Nastepnie do Natali, ktora nie otwierala drzwi.
Spotkalismy Smiecha po drodze.
2h pod jej domem po jebana bluze.
No i no.
Zadzwonilam do Pepe,
wbija do nas
najlepsze jest to ze maja cos dla mnie.
cos co chcialam
juz dluuugi okres czasu.
dzieki chlopaki, za majeranek ;))))))
ale przynajmniej smiesznie bylo.
teraz tylko 10 h do 18 czekamy, haha :D
Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika uphead.

Najnowsze wpisy

Wpis uphead

28/08/2015 8:06:48

Wpis uphead

19/08/2015 10:10:39

Wpis uphead

16/08/2015 17:06:48

Wpis uphead

14/08/2015 22:34:43

Wpis uphead

09/08/2015 21:50:54

Wpis uphead

04/08/2015 21:51:22

Wpis uphead

03/08/2015 21:47:39

Wpis uphead

01/08/2015 21:48:45

Wszystkie wpisy