Photoblog.pl

Załóż konto

`Beautiful Memories :*! 

2014/08/20   

:)

« następne   poprzednie »
:)

hej hej hej! :)
jakiś anonimek, prosił mnie aby coś tu dodała, więc w sumie pomyślałam czemu nie. :)

Nie mam czasu na prowadzenie fb, bo praktycznie w domu mnie nie ma. :)

Ogólnie jeżeli chodzi o wakacje, to były i jeszcze są najwspanialsze na świecie! 
Wszystko się układa, uśmiech z twarzy mi nie schodzi. :) Ten uśmiech dała mi pewna osoba. :*

Wakacje wakacje i po wakacjach, nie długo do sql ;// nawet nie chce o tym myśleć, te wakacje dobrze by było jakby nawet sie nie skonczyły. :D 
Spędziłam je zajebiście, Urodziny, ogniska, fazy, kamper, zalesie, festyny, nocki .. :D ojj bym mogła wymieniać i wymieniać, tyle się wydarzyło przez te 2 msc. ;d 

A końcówka wakacj, musi być jeszcze lepsza, dlatego juz ostatnie dni mam zaplanowane mało wiele. ;d 
Dziś śmigam na tatuaż! *.* , od jutra śpię w kamperze , w sobotę imprezka,  w poniedziałek na Komisa z Anią, od wtorku chyba do piątku do Ustki nad morze! *.* potem w piątek wrócę, i w sobotę moze tez nad morze, i w niedziele do Papowa na festyn :D 
Ten czas spędzony z najlepszym, był wyjątkowy, więc jak widac nie narzekam, pewnie już nic tu wiecej nie dodoam, bo nie będe miała kiedy, no chyba ,że jakoś wieczorem, bo jak się zacznie szkoła , to juz mało czasu bede w domu. :) 

Także miłej końcówki Wakacji, wykorzystajcie je jak najlepszej , paaa. :)

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

:)

 

.:)

 

;*

 

-,-

 

;ccc

 

;x

 

Morze

 

-,-

 

Wszystkie wpisy