Photoblog.pl

Załóż konto

NY don't love you. 

2011/02/13   

 

« następne   poprzednie »

Jeeejku było cudownie. Na pół koncertu SGM nie byłam, tak jakoś wyszło xd chociaż bardzo spodobał mi się dystans jaki Kamil ma do ciebie ( założył koszulkę ' nie jara mnie Kamil Bednarek' :D , jak się potem okazało można było takie kupić, ale dowiedziałam się dopiero po całej imprezie -.- ). Na EWR niesamowity ogieeń no i na koniec parchate ryje kochane XD ( Grubson od wczoraj już oficjalnie jest moim mistrzeem ). Pozdrawiam chłopaczka, który stał koło mnie i tańczył dancehall na swój własny, oryginalny sposób haha XD  <33

 

Robienie za ochroniarza, 'DOMÓWKAA !' w autobusie no i najważniejsze czyli reakcja Piotrusia kiedy dowiedział się, że nie przespał Grubsona bezcenna :DD

 


teraz trzeba ogarnąć jakoś, żeby za miesiąc byłą powtórka, a teraz uciekam słuchać audycji z Tallibem <3

 

 

 

 

PS. Przepraszam, ale te dziewczynki w lateksach co tam robiły o.o ?

PS.2 Ilość osób na SGM, a ilość osób na Grubsonie tylko potwierdza w jakim chorym społeczeństwie żyjemy. ;) ;/

1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika targajtapczan.
werto  - 13/02/2011 18:50:36
KLIKNIJ NA http://tnij.com/9Qm7g i daj OK, DZIEKUJE!!!

Najnowsze wpisy

Wpis targajtapczan

08/10/2011 13:50:54

Wpis targajtapczan

04/10/2011 18:26:42

Pony !

13/09/2011 17:09:13

Wpis targajtapczan

10/09/2011 22:00:36

Wpis targajtapczan

08/09/2011 20:05:26

my little pony

12/08/2011 21:49:23

Wpis targajtapczan

21/07/2011 12:02:28

Wpis targajtapczan

02/06/2011 18:26:40

Wszystkie wpisy