Photoblog.pl

Załóż konto

Konkurencja nie śpi 

2015/12/09   

Dzień 28

« następne   poprzednie »
Dzień 28
Cześć robaczki :) wybija dzis 28 dzień trzymania przeze mnie zdrowej diety ( z paroma odstępstwami). Wagowo spadło ponad 4 kg. W tej chwili jest lekko ponad 54 kg. Jesli chodzi o ćwiczenia to robiłam głownie hips thrust na pupę, sporadycznie przysiady ... I tu moja wątpliwość. Mam wrażenie ze lekko Zmienil mi sie kształt pupy w porównaniu z tym kiedy robiłam głownie przysiady. Czy ktoś obeznany w temacie mi powie czy te 2 ćwiczenia w jednakowy sposób kształtują pośladki czy jest jakaś różnica ? Chyba jednak optymalnie jakbym robiła po równo tego i tego ... Zaczęłam jeszcze jeździć na rowerku stacjonarnym :) całuje :*
56 komentarzy
xxxxxx - 29/03/2016 17:26:54
No dodaj cos ! Czekamy na Ciebie:(!!!! Juz nie mam czym sie inspirowac:(
meinemaske  - 09/03/2016 6:38:08
Jeżeli chodzi o same pośladki, to hip thrust >przysiady, ale pewnie już wszyscy Ci o tym powiedzieli :p
qqq - 29/01/2016 17:49:26
Jakoś tak kształtnie tu powiem Ci. ;).
healthylifestyle - 06/01/2016 14:29:40
paczaj jakie badania znalazłam ;D "Zaangażowanie mięśni pośladkowych przy unoszeniu bioder sięga prawie 100% , gdzie przy przysiadach to ok 67% pracy. Tzn niewiele ponad połowę włókien mięsniowych naszych pośladków pracuje podczas przysiadu. "
takatamkamila - 06/01/2016 14:39:00
panna dociekliwa zawsz dobierze się do jakichś badań, świetnie :D mi takie wyniki są bardzo na rękę bo właściwie wolę robić unoszenie bioder niż przysiady. w pon robiłam włąsnie thrusty tylko i nastęnego dnia miałam niesamowite zakwasy TYLKO W PUPIE, a nie żadne uda :D ale i tak stawiam na mix przysiadów i thrustów, chyba ze masz do polecenia jeszcze jakieś hiper zajebiste niezbędne do okrągłych posladkow ćwiczonko to mi sprzedaj :*
healthylifestyle - 06/01/2016 15:47:43 z telefonu komórkowego
Ja ostatnio stawiam na urozmaicenie, ale właśnie przysiady i hip trusty traktuje jako podstawowe ćwiczenia :D ostatnio też pokochałam wykroki, bo w końcu nauczyłam się je technicznie robić xD.
Właśnie, bo przysiady chcąc nie chcąc bardzo nogi angażują. Ja ostatnio lubię robić przysiady z jedną nogą na podwyższeniu :D.
healthylifestyle - 06/01/2016 15:49:53 z telefonu komórkowego
Zresztą żonie muszę doradzić nie :D z takim genem i potencjalem :D ten kształt Twój tyłem jest po prostu boski *___* mnie właśnie zależy na poprawie pupy stojąc tyłem :S
takatamkamila - 06/01/2016 16:07:58
od tyłu moja wygląda fajnie, ale bokiem wcale nie jest taka wypukła :/ co świadczy chyba o tym, że mało tam mięśnia :< plan taki żeby jeść więcej bialka, bo bez dobrej dajety to nic tam nie urośnie, a mój obecny kocha wielkie tyleczki wiec mam dodatkowa motywacje :D sztosem są jeszcze przysiady na jednej nodze ale z moją równowagą to ktoś musiałby mnie za reke trzymać ;d idę żono pić grzańca z mężem, miłego wieczorku :*
healthylifestyle - 06/01/2016 16:12:40 z telefonu komórkowego
Ja ostatnio robię właśnie na jednej nodze ale to kwestia prób i błędów :) w końcu się udaje :) haha żeby było śmieszniej mnie się moja podoba bokiem bardzo a tyłem już mniej :D wzajemnie życzę udanego wieczorku, ja właśnie zono czekam na swojego męża :D

fan - 06/01/2016 15:19:09
Kiedy nowe zdjęcie? Nie widziałem żadnego od zeszłego roku ;) huehuehue
takatamkamila - 06/01/2016 15:28:47
zamów parę stopni na plusie, bo w taki ziąb nie chce mi się wystawiać tyłka do zdjęć :D
fan - 06/01/2016 15:32:19
Moge udostepnić moje mieszkanie do sesji, gdzie ziąb nie dokucza :P
takatamkamila - 06/01/2016 16:00:44
patrzcie go, jaki cwany :D no myślę, żę za jakiś czas coś wrzucę... spodziewaj się niespodziewanego

trr - 04/01/2016 20:53:18
zaświeć poświąteczną i posylwestrową formą lasencjo ;) pokaż jakie zmiany bo dzień 28 i tak stanęło widzę ..
takatamkamila - 04/01/2016 20:57:27 z Android
Dokładnie. Stanęło :d laba i dyspensa

kopciuszekwbutach  - 15/12/2015 18:53:56
O rany, kobieto! Masz tyłek idealny, daj mi na niego przepis :D Domyślam się, że nie zrobię go w dzień, tydzień, ani w miesiąc, ale powiedz od czego w ogóle zacząć i jak to zrobić, żeby osiągnąć choć w połowie tak boski efekt?
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 11
takatamkamila - 15/12/2015 22:03:58 z telefonu komórkowego
Ja niestety Jestem kompetentna żeby ci coś doradzać, sama uczyłam się na swoich błędach, Są tutaj z dziewczyny które zdecydowanie lepiej się na tym znają. Sztanga nie jest konieczne, ja z nią ćwiczę dopiero parę miesięcy, A i tak wolę to robić z ciężarkami w rękach. Jak zaczynałam ćwiczyłam właśnie z ciężarkami robiłam około 100 150 przysiadów, potem więcej. Ćwiczyłas w ogóle kiedykolwiek coś na pupę ?
takatamkamila - 15/12/2015 22:05:36 z telefonu komórkowego
No i tutaj przekład np. powinno się chyba ćwiczyć z seriami, A ja właściwie zawsze ćwiczę wszystko Naraz tak mi lepiej mocniej czuję wtedy mięśnie
kopciuszekwbutach - 15/12/2015 22:11:29
Ja ćwiczyłam kiedyś na siłce ze sztangą, ale z kiepskim zaangażowaniem i myślę że nienajlepszym trenerem, efekty były marne, chociaż wolałam ze sztangą ćwiczyć niż np. potem w domu jak robiłam sobie jakieś squat challange czy coś, czyli duzo a bez obciążenia i wtedy widziałam jakieś efekty, ale miałam wrażenie że zaraz po ''odstawieniu'' znikały, szybciej znacznie niż po siłce, mimo że zupełnie inne
takatamkamila - 15/12/2015 22:18:48 z telefonu komórkowego
No wlasnie np dlatego nie lubię ćwiczyć bez obciążenia, daremne wydaje mi sie takie kicanie, ale w rodzinnym domu nie mam typowych ciężarów, wiec ratuje sie czymkolwiek ... Np plecakiem z encyklopediiami :d moja rada ... Bierz ciężarki w dłoń, wygodne butki, i rob przysiady myśląc o tym jak twoja dupka wlasnie rośnie Haha, rob do momentu kiedy bedziesz juz czuła wyraźne pieczenie i bedziesz przeklinać pomysł robienia przysiadów ... I zrób jeszcze 10 :dddd moze bedzie to 50 a moze 150. Ja kieruje sue zasada ze ma bolec :)
kopciuszekwbutach - 15/12/2015 23:37:18
Słuszne podejście :D

pietroo  - 10/12/2015 9:21:14
Jak tak patrze na te zdjęcia to nie moge wyjść z podziwu :) Mega dużo pracy włożone, żeby tak wyglądać :) Wzór dla wielu, wielu kobiet, że warto ćwiczyć. Chociaż i tak pupe miałaś super (patrz. pierwsze zdjęcie na pb) :)
takatamkamila - 10/12/2015 11:36:54 z telefonu komórkowego
Bardzo mi miło, chociaz z ta praca to nie do końca jest tak... Nigdy jakoś cieżko nie cwiczylam, ale systematycznie od dobrych 7 lat :) czasami myśle ze prawdziwe efekty jeszcze przede mna, jak zacznę ćwiczyć siłowo na silowni
pietroo - 10/12/2015 21:24:46
To aż strach pomyśleć jak zaczniesz ćwiczyć siłowo :) Wtedy pupa będzie bliska ideału chyba (chociaż i tak jest już blisko :D )

nnnnnnnn - 10/12/2015 18:46:57
ciekawa jestem jak tyłek reprezentuje się teraz wraz z nogami:) moze dodalabys takie zdjecie? bo widze ze wczesniej dodawalas :)
takatamkamila - 10/12/2015 19:11:14 z telefonu komórkowego
Trochę więcej zabawy z samowyzwalaczem i miejscem, ale postaram sie zrobić :)

letsbuildmybody  - 09/12/2015 20:27:47
Ćwiczysz na siłowni? Dlaczego tak mało ćwiczeń? :)
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 14
letsbuildmybody - 09/12/2015 21:45:22
Haha... masz jakichś fanów najwidoczniej :D
Redukcja? Ale chyba niezbyt długa? :)
takatamkamila - 09/12/2015 22:19:19 z telefonu komórkowego
To nie fani, tylko erotyczni stalkerzy :d No juz prawie miesiac trzymam ujemny bilans, jestem zadowolona ze zmian, staram sie jeść sporo białka zeby ubytek mięśni byl jak najmniej bolesny. Jeszcze Trochę... Nie spieszy mi sie nigdzie. Juz jak na moje oko jest w porządku i moze byc juz tylko lepiej :)
letsbuildmybody - 09/12/2015 22:29:45
Tak trzymaj! :)
pleaseneverforgetme - 10/12/2015 16:00:23
Stawiaj na ćwiczenia innych partii też ;) Tyłek masz fenomenalny, ale pojawi się dysproporcja, wąskie bary i słabe ręce. Nie mowię tu, że zaraz masz pakować po 10kg na łapę i mieć umięśnioną sylwetkę, ale trzeba całe ciało ćwiczyć ;)
takatamkamila - 10/12/2015 16:06:03 z telefonu komórkowego
Wiem, wiem... Powinnam, bo mam bardzo biedna i słaba gore. Jak juz zredukuje tłuszczyk do zadowalającego efektu, to bede wymyślać co ulepszyć :)

nnnnnnnn - 10/12/2015 14:26:47
zawsze mialas super tylek, ale teraz jest extra! porównaj sobie swoje wczesniejsze zdjęcia z aktualnymi :D dzieki Tobie zaczynam hips thrusty :)
takatamkamila - 10/12/2015 15:37:35 z telefonu komórkowego
No wlasnie widzę ze sie zmienił, tylko miałam wahania czy to zmiana na plus ... Ale chyba tak :) ćwicz, ćwicz :*

xxxliz - 09/12/2015 19:52:04
a ja caluje twoja pupe .. :*
takatamkamila - 09/12/2015 19:54:00 z telefonu komórkowego
Niech Będzie :)

healthylifestyle - 09/12/2015 16:33:02 z telefonu komórkowego
Różnią się :) należy robić to i to, hip trusty wpływają bardziej na górną część pośladków a przysiady na dolną. Jejku, moje marzenie mieć taki kształt <3
takatamkamila - 09/12/2015 17:05:39 z telefonu komórkowego
Moze mam juz jakaś paranoje ale wydaje mi sie ze jakis męski kształt sie robi, moze to kwestia utraty kilku centymetrów :)
healthylifestyle - 09/12/2015 18:16:39 z telefonu komórkowego
E tam wydaje Ci się, są zajebiste *___*

ciasteczko0202201367  - 09/12/2015 14:58:59
Zajebisty masz przecież tyłeczek. Podoba mi się, że nie masz dołeczków obok pośladków, ja mam i nie wiem czy to spoko :-D
takatamkamila - 09/12/2015 15:10:01 z telefonu komórkowego
Hehe ja myśle ze takie dołeczki mogą byc urocze :)

Najnowsze wpisy

Dzień 28

09/12/2015 13:23:50

dupeczkowo.

22/11/2015 17:22:39

:(

14/10/2015 0:39:42

Dzień 27.

30/05/2015 10:02:10

haha, druga batmanka

26/05/2015 17:01:59

Dzień 21.

24/05/2015 20:12:59

pytanie : przysiady ze sztangą

10/04/2015 15:17:53

Dzień 13.

24/03/2015 18:15:48

Wszystkie wpisy