Photoblog.pl

Załóż konto

.egzystencjalny paw. 

Szymon Szeliga

Szymon Szeliga, 27 lat

  • Dodaj do obserwowanych
  • Wyślij wiadomość

O mnie

Ja jestem Tym ,kim byłbym gdybym urodził się jeszcze raz ,jestem nim cały czas

Jestem jaki jestem znam jeszcze swoje imie,zmieniać się nie chce,bo taki juz jestem

no ogolnie staram sie byc dobrym człowiekem,z kazdym zyc w zgodzie,nie robic nikomu krzywdy, Lubie sie smiac,słuchać muzyki, lubie sport, zwierzęta ,nie lubie obłudy, chamstwa...

nie wiem co Tu mam wypisywac xD


Czym się zajmuję?
Le parkour (skacze xD ) ,Pisze teksty
,Ucze się, imprezuje jak mam wolny czas
i spotykam się ze znajomymi
Profile obserwowanych

Najnowsze wpisy

reggaeland 2012

 

Wpis szymasszela92

 

Wpis szymasszela92

 

Wpis szymasszela92

 

Wpis szymasszela92

 

Wpis szymasszela92

 

Wpis szymasszela92

 

Wpis szymasszela92

 

Wszystkie wpisy