Photoblog.pl

Załóż konto

... 

2011/08/23   

 

« następne   poprzednie »

fot. nie jest idealna.. ale.. może być :D

Ja, x. Łukasz, Karolina, Natalia :))

 

no i moje wolne sie skończyło :D
od nowa próby, załatwianie różnych spraw,
szukanie pracy w Wawie, odwiedziny znajomych itp. itd :)

ale to moze dobrze,
bo nie będe się nudzić,
żyć pielgrzymką

i wspomnieniami wciaż wracać do przeszłości :))

 

 

podsumowując:

w miarę wszystko ok

i humor mam dobry!

;)

1 komentarz
zabaa66  - 24/08/2011 15:31:37
i jak z pracą ?

kooochane dziewczyny !:*<3

Najnowsze wpisy

6
Wpis szosi

 

ze Skarbem mym ;*;*;*

 

Wpis szosi

 

Wpis szosi

 

Wpis szosi

 

Wpis szosi

 

Wpis szosi

 

Wpis szosi

 

Wszystkie wpisy