Photoblog.pl

Załóż konto

OPISY :D 

2012/01/16   

 

« następne   poprzednie »

 

funkcjonuję, choć bardzo bym chciała istnieć, wiesz?


lubię oglądać stare zdjęcia, na których wszyscy jesteśmy szczęśliwi.

chyba coś Ci się pojebał* w tym Twoim ponoć sercu.


miłość? jestem zaszczepiona.


wakacje-czyli co mnie kurde obchodzi jakiś dzień tygodnia?

lato ? daj spokój , przecież wiesz , że to nie tylko obce kraje , okulary przeciwsłoneczne , zajebista opalenizna i fajne ciuchy . to czas , w którym serce , które prawie umarło zimą odżywa . wszystkie uczucia się włączają i nabierają kolorów , tymbarki znów smakują jak miłość w płynie i chudniesz od samego śmiania się . żyjesz chwilą , a wszystkie plany , które przyjdą ci na myśl odrazu realizujesz . zakochujesz się w kilku facetach naraz , zwykle nie wiesz co robić , bywasz u przyjaciółki częściej niż w domu i po prostu - żyje się kurw* łatwiej .

me.you.love.now.


nie musisz pytać czy cię kocham. ten fakt jest już potwierdzony naukowo


photoshop- i ty możesz zostać modelką.

 

Jest takie ładne amerykańskie powiedzenie: "fuck off"

 
'my' nie dzieli się na trzy.

już nie tonę w twoich oczach jak na początku- nauczyłam się już pływać.

wiem co to miłość.i wiem też z czym to się je.

dziwny jest ten świat - Czesiek miał rację.

był jak bajka. jak historia całkiem nieprawdziwa.


niedobór witaminy C-iebie

nic do cholery nie pachnie już Tobą.

przychodzi taki czas,że zaczynamy mimo wszystko tęsknić za przeszłością.

-ej wiesz co?! -no co? -ciągle Cię kocham, aleeee .. -ale co? -ale w sumie gówno mnie już obchodzisz.


kochać kobietę za wyglądać, to tak jak lubić czekoladę za opakowanie.

nie wiem o co mi chodzi, ale chodzi mi o to bardzo mocno.

-jesteś w związku?
-taa, chyba z samotnością.

pachnę miłością do niego.


i gdzieś w moich myślach, przewija się Twoja postać.

 


 -nie spotkałam jeszcze miłości.
-jejuu, jaka z ciebie szczęściara !

 miłość - miłoś - miło - mił - mi - m - widzisz jak miłość może szybko zniknąć ?

 nieważne jak trudno będzie , ale chce przez to pojebane życie iść z tobą ! <3

nawet obrazić się na Ciebie porządnie nie potrafię.

 z/w idę się zakochać. 
wierzę w uczucia, nie w słowa . 

unikam ludzi fałszywych .. i dlaczego nagle zrobiło się tak pusto? 

stan w którym mówisz : " głupku " , a myślisz : " boże , jak ja go kocham " .

' nie wiesz ile emocji kryje się za moim obojętnym spojrzeniem , gdy cię mijam . '

 tak, to o nim myślę słuchając smutnych piosenek.

 95% ludzi ocenia po wyglądzie 
5% jest niewidomych

14 komentarzy
tojestpoprostupromenada  - 19/01/2012 19:59:31
fajne . ;) ;*
opisyzapraszam  - 18/01/2012 21:33:14
Fajne :) Wbij do mnie ,
znajdziesz opisy- może ci się spodobają ? ;*
knewhope  - 18/01/2012 21:03:11
świetne .;*
opisowo123  - 18/01/2012 20:28:44
Fajne :)
+ zapraszam ;D
zbajerujxmniee  - 18/01/2012 15:48:03
fajnie ;d
maritkax3  - 18/01/2012 12:57:15
ładnie ;*
+ klikam fajne ;**
++ Wbijaj do mnie ;)
dossska13  - 17/01/2012 21:14:30
fajniutkooo <3
mymysteriouslove  - 17/01/2012 20:07:45
Fajnee ;)
zakochanajula - 17/01/2012 14:45:12
śliczne
madridistkaaa  - 17/01/2012 13:42:51
świetne . <3
tissdale  - 16/01/2012 23:55:07
świetne opisy :D
redshine  - 16/01/2012 22:15:14
super;*
+ zapraszam;d
zlosliwyaniolek  - 16/01/2012 22:03:46
fajnie ! ;p
domi933  - 16/01/2012 21:37:00
opisy super :D!

Najnowsze wpisy

Wpis swiatpelenopisow

12/11/2012 19:17:52

Wpis swiatpelenopisow

19/08/2012 15:52:18

Wpis swiatpelenopisow

18/08/2012 19:12:34

Wpis swiatpelenopisow

16/04/2012 15:19:12

Wpis swiatpelenopisow

15/04/2012 0:43:46

Wpis swiatpelenopisow

12/04/2012 21:15:24

Wpis swiatpelenopisow

12/02/2012 17:41:55

; )

27/01/2012 21:54:04

Wszystkie wpisy