Photoblog.pl

Załóż konto

OPISY :D 

2011/11/04   

1

« następne   poprzednie »
1

 

 

 

Boyfriend, girlfriend, friend . Jakoś dziwnie te wszystkie słowa kończą sie na end dodaj taki opis tez

 

 

 

znowu usiądę na parapecie, ściskając mocno misia . w uszy wsadzę słuchawki, z których będzie dochodził głos piha. uśmiechnę się do dzisiejszych wspomnień, popatrzę chwilę na zaspane miasto, w końcu wypluję gumę, zamknę okno i pójdę spać, odczytując twoje słodkie ' kolorowych '.



Siedziała na ławce - nie , koniec z tym , już go nie kocham - pomyślała po czym otworzyła tymbarka . - Łał - szepnęła gdy na zakrętce przeczytała ,, przemyśl to "



- wiesz co mnie wkurza u takich ludzi jak Ty?
- no co?
- wszystko kurwa.

 

Pierwsza oznaką , że tracisz w sobie dziecko jest to , że  wrzycasz butelke po kuusiu,nie odrywasz etykietki .

 

 

 

o musi być miłość, jeśli powiesz chłopakowi, że podoba ci się jego bluza, a on później nosi ją codziennie.

 

 

Tatuś zawsze mówił : jeśli chłopcy Cię nie lubią , są gejami.

 

 

 

15 lat temu dostałam nową grę. Nazywała się `Życie. Grałam w nią codziennie, 24 na dobę. Aż pewnego razu doszłam do nowego poziomu o nazwie 'MIŁOŚĆ'. Nie dałam rady. Wyskoczył napis : Game Over

 

4 komentarze
nickiminajx3  - 05/11/2011 20:36:00
fajnie . :)
kwasnamalinkaa  - 05/11/2011 16:17:54
fajne opisy . :)
bede tu wpadac czesciej . ;**
peeee  - 05/11/2011 1:01:06
lubię to
zlosliwyaniolek  - 04/11/2011 23:58:57
o musi być miłość, jeśli powiesz chłopakowi, że podoba ci się jego bluza, a on później nosi ją codziennie.


fajny ;d

Najnowsze wpisy

Wpis swiatpelenopisow

12/11/2012 19:17:52

Wpis swiatpelenopisow

19/08/2012 15:52:18

Wpis swiatpelenopisow

18/08/2012 19:12:34

Wpis swiatpelenopisow

16/04/2012 15:19:12

Wpis swiatpelenopisow

15/04/2012 0:43:46

Wpis swiatpelenopisow

12/04/2012 21:15:24

Wpis swiatpelenopisow

12/02/2012 17:41:55

; )

27/01/2012 21:54:04

Wszystkie wpisy