Photoblog.pl

Załóż konto

to nie tak jak myślisz ;) 

sweetdream77

sweetdream77

  • Dodaj do obserwowanych
  • Wyślij wiadomość

O mnie

hm...o mnie??O mnie bym mogla duzo opowiadac,najwazniejsze to moze to,ze lubie spiewac,tanczyc i robic fotki.Chcesz wiedziec wiecej zapytaj sie mnie lub moich znajomych :P


Czym się zajmuję?
tancem,spiewem i robieniem fotek

O moich zdjęciach

napewno nie sa tak profesjonalne jak innych,ale mysle,ze sie wam podobaja...

Najnowsze wpisy

zima *.*

 

na lodowisku

 

sekta xd

 

Wpis sweetdream77

 

Wpis sweetdream77

 

-,-

 

;D

 

któreś tam xd

 

Wszystkie wpisy