Photoblog.pl

Załóż konto
Dodane 18 WRZEśNIA 2022 ze strony mobilnej
Wyświetleń: 414

Piątek -dziennwolny od pracy przeleciał ... Nic specjalnego nie zrobiłam. Doszły mi w końcu paczki z preparatami zabiegowymi co mnie ucieszyło. Spotkałam się też z moją kosmetikerin izeobilam w końcu paznokcie. Trochę mnie zagadalay i siedziałam tam 3 godziny a trochę się spieszyło.... Później szybkie zakupy w Netto i wio do PL.... Legnica zaskoczyła mnie bardzo.... Rozpadające sie miasto. Widok nieciekawy... Hotel w którym miałam spędzić noc to potwierdził... Obsługa również, nie wrócę tam jeśli już nie będę miała potrzeby.... Pustostany które pojawiają się tutaj w DE i w bardzo niewielkich ilościach w moich stronach tam są poprostubzwyczajnie w całym mieście i są zamieszkałe....

Sobota po kiepskoprzespanej nocy zaczęła się w kierunku galerii... Pierwsza z nich w otoczeniu rozpadających się domostw nie miała nic wspólnego z galerią...:Do druga Piast czy Piastów...nie pamiętam byłaby całkiem spoko gdyby nie awaria drzwi i natłok deptajacych po sobie ludzi w dresach... Tak ogólnie przewaga ludzi w dresach z otaczającą ich wonią alko i brakami w uzebieniach.... W każdym razie nastał czas ,w którym wybraliśmy się z grupą znajomych z owej Legnicy właśnie do Wałbrzycha

na zamek Książ - defacto całkiem fajny ten zamek ( podziemii nie polecam) . Spędziliśmy tam jakieś 4 w, pod koniec zamarzaly mi stopy.... Ten dzień był bardzo zimny i niekoniecznie fajny.... Po powrocie z zamku odwiedziliśmy starszych Państwa ( 83 lata) i zjedliśmy wspólny rodzinny obiad. Było bardzo miło, domowo i życzliwie. Obiad przyrządzony przez Panią domu (83l.) aTo było mistrzostwo..... Ci wieloletni mieszkańcy Legnicy sami z przykrością stwierdzili że stan tego miasta jest winą obecnych włodarzy , którzy poprostu są i nic niestety nie robią... Podobno gdzieś w oddali jest jakaś namiastka nowoczesności i są jakieś nowsze osiedla ale niewiele....

No nic ,pomyślałam ,że trzeba jeszcze zrobić tradycyjnie zakupki polskie w biedrze i wracać do DE.... To co zobaczyłam w sklepie uświadomiło mi obecną sytuację w PL - nie tylko w Legnicy chyba.... Ludzie kupujący to naprawdę w większości degeneracja społeczna....ale pani kasjerkai jak się później rozejrzałam dookoła pozostała obsługa sklepu- wszyscy spod jednego monopolowego. Odżywki do klientów .... Klient odchodzący od kasy życzył Pani miłego wieczoru, na co kasjerka uśmiechając się ( pokazując brak górnej szuflady) odpowiadam: miły to będzie po 222 jak skonce tą robotę i wykońcu będę mogła się naje****ć.... No wydaje mi się że w pewnych miejscach pewni ludzie powinni zachować pewne oznaki kultury... W tamtym momencie chciałam jut jak najszybciej wsiąść do auta i wracać.... Czułam się zmęczona , zziębnięta i zażenowana tym społeczeństwem....

 

W drodze powrotnej nie było łatwo.... Deszcz lał tak solidnie że kilka razy trzeba było zjeżdżać bo nie było żadnej widoczności . W końcu o 1 w nocy wylądowałam w moim łóżeczku. Kolejny tydzień zapowiada się chyba ciężko.... Pierwsze zmiany :(

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika sweeeeeettt.
elmar Coś mi się wydaje, żę w Legnicy to byłaś w specyficznej dzielnicy Zakaczawie. A zamek Książ jest w Wałbrzychu, nie Wałczu. To moje strony, więc dlatego prostuję pomyłkę. Ostatnio byłam w Szczecinie, gdzie są podobne stare kamienice jak w Legnicy i zauroczyło mnie, tak ładnie tam całe ulice są remontowane, po kolei jedna kamienica za drugą! Więc to rzeczywiście dużo chyba zależy od władz miasta.
18/09/2022 20:09:09
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 9
sweeeeeettt Wiesz ja byłam tam pierwszy raz i i w konkretnym celu. . To są tylko moje odczucia po tym co widziałam... poprostu nie widuje się już czegoś takiego u nas w Polsce. Dlatego mnie to zaintrygowało i szczerze przeraziło Domysł się , że są tam gdzieś spokojniejsze o schlidniejsze dzielnice ,ale ja widziałam to właśnie i z tym zawsze mi się to miasto będzie już kojarzyło.
19/09/2022 4:30:22
Photoblog.PRO northerka a ja znam Legnicę tylko z tego opuszczonego szpitala ;d
Co do kasjerki to jakaś masakra O.o U nas w okolicy w biedrze są bardzo miłe panie, wszystkie.
Z czymś takim się jeszcze nie spotkałam, może robi tam z musu ale jak ma taka być to lepiej prace niech zmieni
19/09/2022 12:55:24
sweeeeeettt Tam niestety całe towarzystwo było takie właśnie...było to przykre i poniekąd trochę przerażające
19/09/2022 14:11:37
patusiax395 To kiepsko znacie Legnicę :D jak byliście w najgorszych miejscach to co się dziwić :D
19/09/2022 19:49:51
sweeeeeettt Ja nie znam tego miasta... byłam tam pierwszy raz i nie w celu zwiedzania . Przy okazji chciałam zaopatrzyć się w kilka rzeczy z PL. Na tyle na ile poznałam to miasto wiem , że nie pojawię się tam już ,chyba że zostanę ponownie zaproszona do Państwa których odwiedziłam. . To są tylko moje odczucia na podstawie tego czego tam doświadczyłam.
19/09/2022 20:35:47
kordarun Chyba żartujesz z tą kasjerką :D ? Na wsiach na Mazurach ludzie mają więcej ogłady.
18/09/2022 20:17:32
sweeeeeettt Chciałabym,ale niestety to wydarzyło się naprawdę....
18/09/2022 20:33:52
padholder czasami brak perspektyw jest jedyną perspektywą :/
19/09/2022 12:02:06
sweeeeeettt albo brak chęci szukania innych perspektyw....
19/09/2022 12:03:45
judgaf Nie wszystkie miasta w Polsce są cacy....na razie mialem szczęście oglądać fajne Miasta. Ale i tak się zawsze cieszę na powrót do BRD...czyli do domu :)
18/09/2022 21:48:48
patusiax395 Legnica moje miasto ale centrum jest akurat ładne :D ale drogi dziurawe kiedyś i tak było gorzej więc narazie nie ma co narzekać :ad w którym hotelu miałaś spać?
18/09/2022 21:37:54