Photoblog.pl

Załóż konto
Dodane 19 LISTOPADA 2021 ze strony mobilnej
Wyświetleń: 564

Dzis kolejny "powrót " na silke . . . po tygodniu. Na silowni jak to na silowni jeden patrzy na drugiego. Raczej pod wzgleden formy itp... Dzisiaj jedem chlopak ( nastoletni jak domniemam) zagadnął mnie... Zdalam sobie wtedy sprawe jak stara juz jestem :D Jak to kobieta wygaldam roznie, zalezy od dnia. Raz starzej raz młodziej. Ludzie wiekowo odbierają mnie bardzo roznie. Kiedy tacy mlodzi chłopcy zagaduja mnie czuję wtedy wybitnie upływ czasu .. w pracy mamy wiwlu praktykantów. Mlodych milych grzecznych człowieczkow. Zawsze nawiązujemy koleżeńskie sympatyczne znajomości. Gliwnie dlatego,

ze oni nie mają świadomości jak starą babą juz jestwm:D W takich sytuacjach robi mi się smutnawo ze czas tak plynie...

 

 

Pozatym nie jest fajnie...

Jest afera , która nie dotyczy bezposrednio mnie a posrednio strasznie siw na mnie odbija. Przez co święta mogą byc naprawdę nieciekawe. Psychicznie czuje siw bardzo niekomfortowo. Dobrze , że w pon ide do pracy na aż 4 dni tym razem :P trochę sie znów ustabilizuje. Czekam z niecierpliwością na wypłatę i shopping swiateczny juz. Zawsze kiedy dostaje wyplate pewną kwotę przeznaczam na hasanie po sklepach. W granicach rozsądku, dlatego pewna kwota i zawsze po wypłacie. Nie mam pomyslow na prezenty a trzeba już rozpoczynać akcję.

 

Remont mojego auta niestety przenosi sie w czasie bo moj mechanik -picasso ma za duzo roboty.

 

Tak bardzo nie chce mi sie uczyc.... Tak bardzo nie chce mi sie siedziec w ten weekend w mieszkaniu...

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika sweeeeeettt.
krajobraz10 mi też nie chce się uczyć, kupiłam sobie fiszki, większość umiem, ale niektóre niemieckie słowa są trudne
27/11/2021 22:08:23
sweeeeeettt Ja w czwartek mam badania lekarskie w pracy i trochę sie niepokoje... Że czegos nie zrozumiem , że sie osmiesze:p ( bedzie zabawnie)
27/11/2021 22:27:28
slodkadziewczynkaa Piękna !!
26/11/2021 20:48:06
sweeeeeettt <3
27/11/2021 10:15:30
wedkarz00 Fantastyczny autoportret, pozdrawiam : ))))))))
21/11/2021 14:26:08
sweeeeeettt Dziękuję, pozdro ;)
21/11/2021 17:48:35
annna97 super te rzęsy masz :)
21/11/2021 15:29:11
sweeeeeettt Dzięki ;)
21/11/2021 17:48:24
makowczes Wspaniała :)
20/11/2021 21:48:55
zxoa Jesteś piękna i młoda a nie żadna stara kobieta nie przejmuj się tym , jak to przysłowie mówi nie oceniaj książki po okładce :) ślicznie wyglądasz ;)
19/11/2021 21:22:30