Photoblog.pl

Załóż konto
Dodane 22 PAźDZIERNIKA 2021 ze strony mobilnej
Wyświetleń: 421

No i nie pojechalam do PL....

Wczoraj auto rozwaliło się fo reszty. Odstawilam je po pracy do warsztatu i licze na to ze bedzie jutro ,albo dzis poznym wieczorem...

Szczerzemowiac jest to test dla tego mechanika. Wiadomo , że naprawy są tu droższe tak jak i części więc liczę sie z tym że zapłacę troche woecej jak w PL. Ale gosc wydaje aie byc sensowny i znac sie na rzeczy. Wstepnie umówiliśmy sie rez na malowanie boku ,ktory byl uszkodzony jak kupowalam to auto. Zaproponował cenę porównywalna do PL jak nie taniej... Nie wiem jakie sa teraz stawki za elwment w polskiej lakierni a on liczy sobie za robotę nie za elementy i prognoza jest bardzo dobra. Zobaczymy jak sobie poradzi z wymianą przegubów , sensorów abs i koronek. Ten miesiąc będzie mnie ciut kosztował. Dobrze , że za tydzień wypłata ;)

 

Kupiłam nowy kurs grafiki 3d. Dzisiaj rozpoczęłam i juz po 15 minutach zaczęłam sie wqrwiać . Koleś z kursu ma o 2 wersje starszy orogram ode mnie . Nie jest to jeszcze takie straszne. Najgorsze że mój nie chce czytać nowych modyfikacji i wywala mi błędy. Miało to byc na 3 godziny a czuje ze caly weekend bede sie z rym męczyć i nie dokończę.

 

W tym tygodniu miałam oglądać mieszkanie i na listopad ewentualnie juz sie tam przenieść i zamieszkac sama. Z racji zepsutego auta nie dałabym rady tam dojechać wiec odwołałam. Niedtety pidawiadomie mi ulżyło a wiem ze jeśli sie nie uwilnie teraz to oozniej bedzie juz tylko gorzej....

 

Jestem więźniem w swoje głowie i głupich uczuciach...

 

" Uciekajcie od toksycznych ludzi bo sami sie zatrujecie i będzie was dwoje" takie piękne hasełko dziś usłyszałam i niestety odnosi sie ono do mnie

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika sweeeeeettt.
krajobraz10 A gdzie się chciałaś przeprowadzić? do Niemczech czy PL?
24/10/2021 13:08:42
sweeeeeettt DE
24/10/2021 14:29:58
annna97 ładnie :)
24/10/2021 9:08:31