Photoblog.pl

Załóż konto
Dodane 17 KWIETNIA 2021 ze strony mobilnej
Wyświetleń: 490

Cuda na tym photoblogu....niby sie nie dodaje a siw dodało . Jak sie dodało to wcale sie nie dodało :D

 

 

W poniedzialek sądny dzien.... Wlasnie skonczylam kurs niemieckiego... Niby umiem więcej ,ale jakos pewniwj sie nie czuję :/.

 

Ten tydziwn był szybki....dziwny... bardzo przemęczony myślami.... Rozne wnioski, różne plany ,rozne założenia.

Prawda jest taka że jesli nie zrobie czegos spontanicznie to później mam taki balagan w głowie i odbija sie to na całości.

 

Jesli w pracy ulozy sie , zagrzeje tam miejsce na ten rok i bedzie faktycznie lzej niz w poprzesniej bede movla wricic do treningów,diety i wreszcie odetchnąć na innych płaszczyznach. Dalej uczyc sie tez grafiki 3D ( jesli to jeszcze ma sens).

 

Na koniec urlopu w PL odwiedziliśmy hotel w ktorym pracowalam przed wyjazdem do DE 3 lata. Spotkaliśmy tam właścicielkę i moją była szefową. Powowdziala ze bylam wielkim skarbem dla nich - tymbardziej zrobilo mi sie km onkretnie przykro ze jest tak jak jest. I jeszcze bardziej chciałoby sie wrócić - ale wiadomo ze przez wirusa zycie po powrocie nie bylo by takie jak kiedys....

Przepraszam ze tak niewyraznie pisze ,ale pieprzy mi sie nowy tel ,ktory zmienil mi D bez mojej zgody. Mialam Xiaomi - wedlug mnie bardzo dobry tel, swietnie sie sprawdzał i byl naprawde okey. Dal go swojej mamie a mi kupił Samsunga który nawet w polowiw nie dorownuje Xiaomi...

patusiax395 Ja to niemieckiego raczej się nie naucze :( ciężki język. Niby mam dział na którym są Polacy ale jest jedną Niemka do której mówię po norwesku jakoś tak z automatu idzie


Piękna :*
17/04/2021 20:41:49
sweeeeeettt Fajnie masz...ja caly czas jestem zdana na samych moemcow i czune ze tu nie bedzie inaczej :( każdy gada że noemieckiniest prosty... Nie dla mnie :/ ja Ich wgl nie kumam . Powiedzieć powiem co chce ale nie kumam :(
17/04/2021 21:24:18
patusiax395 Nio ja to z Polakami mogę gadać
I fajnie ale jak słyszę niemiecki to też nic nie rozumiem ciężki jest ten język i twardy
17/04/2021 21:31:11
sweeeeeettt I jeszcze w kazdym mieście inna wymowa ... Ci miemcy tez...jak są w porządku to nie robi im to że mowisz niepoprawnie gramatycznie a jak są niwmili to udają że nie wiedzą o co Ci chodzi
17/04/2021 21:46:02
patusiax395 Miałam tak samo w Norwegi :(
17/04/2021 21:53:07

krajobraz10 Ja uczę się sama niemieckiego, głównie z przesłanych przez firmę materiałów. Uczyłam się też długo w szkole. Najważniejsze to ciągłe powtarzanie. Ja bym nie chciała mieszkać w Niemczech na stałe. a ty gdzie pracujesz w DE?
17/04/2021 15:48:39
sweeeeeettt Ja tez nie planuje na stałe, jestem tu chwilke i nie wiem jak dlugo jeszcze. Mam umowe w nowej firmie na rok. Zaczynam w pomiedzialek ale nie wudze siebie tutaj jeszcze przez rok. Moze kilka miesiecy.... A bede pracowac w VW oczywiscie kesli wszustko xobrze pójdzie. Jeszcze nie wiwm co dokladnie bede tam robić
17/04/2021 17:46:56