Photoblog.pl

Załóż konto

 

2013/11/27   

5!

« następne   poprzednie »
5!

siemanko,

wczoraj wrocilam z domu do CK z wielkim zalem sciskajacym mi dupsko, nie zdawalam sobie sprawy nawet jak tesknilam za tymi wszystkimi mordami, choc nie powiem, niektorzy sprawili mi zajebista przykrosc, ale nie chce o tym ani pisac ani myslec, kazdy ma swoje priorytety. no ale musialam wrocic, bo moj nieumiejetnie wszystko planujacy chlopak pozbyl sie wszystkich pieniedzy i na zycie zostalo mu 1,50zł (:D) - FACECI.

a co sie dzialo w przeciagu tego miesiaca? najwazniejszy byl dla mnie przyjazd Ali, moja morda, juz tyle lat i tyle wspomnien - Ala jest jak talizman który działa na mnie w taki sposób, że gdy mam z nią kontakt to nie ma nawet opcji o jakimkolwiek moim zjebanym humorze. dziękuję że jesteś :*

ogolnie to zaklimatyzowalam sie w CK, juz sie nie gubie jezdzac autobusem, do pracy sobie smiagam (8h na sluchawce i mozg rozjebany), mamy nowego ziomeczka na mieszkaniu od wczoraj, jestem mistrzynia promocji (:D) no i ogolnie nie odczuwam tego calego "studenckiego zycia" aczkolwiek jest zajebiscie :)

 

 


 


 

paluch - bez strachu

 

 

3 komentarze
niemaszkolan  - 17/07/2015 11:27:08
nie lubie Twojej czapki :P
zdechlaxpetarda  - 28/01/2014 13:52:38
jak się zmieniłaś C:
atlam  - 20/12/2013 16:19:23
ojeju jak ślicznie !

Najnowsze wpisy

cozagowno

 

5!

 

wspomnienia mnie gonia

 

pie*dolenie

 

i am covering my ears like a kid

 

xxx

 

hellospring

 

dddrunk

 

Wszystkie wpisy