Photoblog.pl

Załóż konto

;) 

2018/12/30   

Kochani!

« następne   poprzednie »
Kochani!

To moj ostatni wpis tutaj.

Wczoraj i dzisiaj usunelam wszystkie zdjecia z photobloga.

Czesc zdjec ktorych nie mam zapisanych musialam zapisac na laptopie.

Zajelo mi to jakies 7 godzin. W sumie bylam tutaj od 2009 roku.

Prowadzilam bloga praktycznie codziennie do 2014 roku. Dodalam tutaj w sumie ponad 5 tysiecy zdjec!!! :)

Byly to piekne czasy, tyle cudownych osob tutaj poznalam!

Czesc z Was nawet mam na facebooku od kilku lat i caly czas niektore dziewczyny sledze. ;)

Dziekuje za te wspaniale lata, za te wspaniale wspomnienia, za wsparcie w trudnych chwilach, za to ze czytaliscie wszystko to co tutaj pisalam, i ze byliscie czescia mojego codziennego zycia. Dziekuje! Bede milo wspominac photobloga i wszystkie osoby ktore tutaj poznalam.

 

U mnie troche sie zmienilo. Skonczylam studia, pracuje w jednej firmie od 3 lat. Jestem singielka od ponad 3 lat juz.

Dalej mieszkam w tym samym miescie. Dalej mam koty, dalej podrozuje. Nadal jestem ta sama osoba co kiedys.

Nie mam faceta/meza, ani dzieci, i moze tak pozostanie juz, zobaczymy. hehe

 

Jesli ktos chcialby mnie nadal sledzic to jestem na instagramie i na facebooku. Jesli ktos chcialby linka i moj nick to piszcie w komentarzach bo nie chce zeby kazdy mial dostep do moich kont.

 

Ps. to zdjecie bylo robione ponad roku temu, teraz mam krotsze wlosy bo je scielam ale nie moglam znalezc nic nowego co by mi sie podobalo i wybralam takie zdjecie pierwsze lepsze.

 

Wszystkiego dobrego w nowym 2019 roku. :)

3 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika sensualhaven.
padholder  - 25/03/2019 9:44:52
wielka szkoda :/
atlam  - 01/01/2019 20:58:42
Dziękuje i oczywiście nawzajem : *
atlam - 13/02/2019 21:14:41

Najnowsze wpisy

Kochani!

30/12/2018 17:55:30