Photoblog.pl

Załóż konto

[ : Od zera do milionera : ] 

2008/11/16   

 

« następne   poprzednie »
Powiększenie

Dodalem zeby juz tej swieczki nie bylo.

I nigdy wiecej mi w łamów nie róbcie .!

  , I nie rób.

Narazie.

15 komentarzy
soee - 30/03/2009 17:00:48
haha ; D pzdr . ; * ; d
mallanciaaa93  - 26/02/2009 21:13:15
super widok . ; **
tu Sonia .
hana112  - 25/02/2009 23:09:21
Dodaaj coś. x D
I się nie obijaj .
Pooozdro . :*
mallanciaaa93  - 22/02/2009 13:02:07
; ))
unt0uched  - 08/02/2009 13:13:08
fajnie tu ;)
dodaje ;)
kochamchamster95 - 03/12/2008 21:52:26
kaczki z bagien :PP
pozdroo
cristine - 30/11/2008 12:07:03
ale tu zielono.
keepofthesand - 27/11/2008 17:11:27
Dodaj coś.


/ Sarcia, wiem. ; d
potup  - 18/11/2008 9:44:30
x D
tensshi  - 18/11/2008 9:41:24
Bez obrazu Moniu ale ja bym je też skasowała xD
a Ty co depresje masz?
marciakami  - 16/11/2008 19:15:34
xD Sp0k0 xD
keepofthesand - 16/11/2008 18:22:52
wiedziałam!
wiedziałam, że skasujesz moje włamy. ; d
wiedziałam. ^^'


ej, dzięki 'tłumaczu' ; d ; *
insha  - 16/11/2008 18:02:08
spoooko
p0zdr0
patryszka00  - 16/11/2008 17:50:55
nie wydawaj więcej w szkole tych odgłosów joł?;p
;*
kolorrowa - 16/11/2008 16:35:07
xd . pzdr ; P

Najnowsze wpisy

Martuuu ; d

05/06/2010 17:48:41

:)

07/03/2010 17:38:44

Wpis sadlos

09/09/2009 19:51:07

Wpis sadlos

10/04/2009 22:58:06

Wpis sadlos

16/11/2008 16:04:49

Wpis sadlos

16/10/2008 21:42:28

Wpis sadlos

14/10/2008 20:06:39

Wpis sadlos

10/10/2008 19:55:05

Wszystkie wpisy