photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 29 CZERWCA 2008

ognisko było..

picie, sex w namiocie with ania, taniec, glebuś w pokrzywach..

ejj ale fajnie bylo. masakra^^

troszke mnie głowa boli, ale to nie znaczy, że sie upiłam! heloł?

wszyściutko pamiętam.z jednym małym wyjątkiem! dlazcego mam siniaka na nodze..

tak mi sie wydaje, że sie w ławkę walnęłam <haha>  .tak aniuś?

tak w ogóle to dzięki dwum aniom mi sie podobało. fenks;*

 

 

a dziś mój dedi wraca i będe miała znów swojego laptopa ;3

i swojego ded'iego : bo ja go straaasznie kocham! mój dedi ;D

i czekoooolady pewnie przywiecie! duuzo czekoladów. uahaha

 

 

 

nikuś mam nadzieje, ze nadal mnie lofciasz? pomimo tego iż wczoraj sie pokazałam z innej strony?

jeszcze tylko 21 dni <333 oł gad! jaram sie tobą;**

 

 

 

 

zdjęcie już ostatnie z tej sesjii. 

żaba mi zdjeciów nie wysłała i jestem wpieniona XD

 

 

 

 

waaakcJe

 już je czuje !

 

Komentarze

Użytkownik usunięty oj tacy wariaci.. są gorsi w mojej WSPANIAŁEJ klasy xD
30/06/2008 14:45:13
Użytkownik usunięty szkoda ;/
mógłby przyjechac jakiś normalny zespół...
no ale cóż...i przy tym przyjdzie sie bawić... ;p
30/06/2008 12:13:03
Użytkownik usunięty czekoladkii mniam! boze:D jakie pychaa :P:P
nie ma to jak kinder bueno albo mieszanka krakowska:D:D:D
a zdjecie slicznee ... blue eyes..!!!!!! och ach ech! beautiful! ;*
wakacjee !! juz juz!! :)
;***********
29/06/2008 23:38:14
tacociaglesobiedrwii agusia moja piekne...
moja glowa...
i plecy poparzone w pokrzywach xD
i siniak na policzku...
ale ja nie bylam pijana...
moze troszke...xD
29/06/2008 23:19:11
Użytkownik usunięty taak
a ile ja według ciebie wypiłam co?
po takiej dawce każdego by ścieło
i nie w krzakach tylko pod drzewkami
i nie na sexie tylko no... :)
29/06/2008 21:23:43
Użytkownik usunięty lubię te twoje łączęta
a ognisko
hm.. było udane
29/06/2008 20:40:06
Użytkownik usunięty Mecz;PP
29/06/2008 19:54:40
Użytkownik usunięty hihi mi tez się podobalo .. ale dlczego tak wcześnie wybyłas ..??
heh .. pózni9ej się troche działo hihi... pozdrr ..:*:*
29/06/2008 19:46:09
quietnighttoday oczka śliczne :)
29/06/2008 18:27:23
Użytkownik usunięty Pięknie;]
29/06/2008 18:23:24
zivaa a ja za nic poczuć nie mogę :(

ejj... ładną masz twarz < wstydniś >
;*
29/06/2008 17:33:25
elfinea cudnaśś;**
29/06/2008 17:29:28
klaudysiaczek boskie masz oczka . ;**
29/06/2008 17:27:16
malinowytrans boskie mas zoczy
29/06/2008 17:20:55
evelcia007 tez CIĘ widziałam ja chudzina hehe....oj nie powiedziała bym:)
ależ ty masz oczyska śliczne
buziaczki;****
29/06/2008 17:06:41
Użytkownik usunięty już stamtąd wróciłam ;pp
u sis. ciotecznej byłam xD
29/06/2008 17:01:43
Użytkownik usunięty a ja ich nie czuje ;(
boooooskiie masz oki
29/06/2008 16:52:23
Użytkownik usunięty bylo ognisko bylo... :D
zajebiscie... ;)
'o 11 idziemy' xD haha!! :D
ojjj..... bida.. :D:D
tyy... ;***
29/06/2008 16:43:47
nikusia143 pieknaa mojaa ;*;* KOCHAM CIE ZAWSZE I WSZEDZIE!! 21 juz!! pamietam jak sie o tym dowiedzialysmy xD A tu juz nie dlugoo!! ach ach
29/06/2008 16:31:48
suuuckit śliczna! *;
29/06/2008 16:14:54
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika rumieniecwstydu.