Photoblog.pl

Załóż konto

Muzyka jest niewidzialnym tancem 

2008/01/06   

 

« następne   poprzednie »

Podsumowanie mojego roku 2007:)

 

1.Poznalam kilku cudownych ludzi i jestem szczesliwa dzieki nim :D

2.Nauczylam sie zyc inaczej....

3.Doceniam rzeczy ,na ktore wczesniej nie zwrocilabym uwagi.

4.Zmienilam 3 razy fryzure.

5.Nauczylam sie wybaczac, wczesniej nie potrafilam .....

..nigdy tak do konca.

6.Dowiedzialam sie czego pragne od zycia i dlaczego zyje.

7.Nie spelnily sie moje marzenia ,za to nabylam nowe :)

8.Inaczej patrze na swiat i wszystko co go otacza.

9.Nauczylam sie zyc z ludzmi,a  nie obok nich .

10.Zalozylam ...wlasne pudelko wspomnien.

11.Dziekuje Blazejowi za te 3 lata:)Nie bede pisala co czuje bo wydaje mi sie to zbedne .Wiesz jak jest :* I dziekuje Ci za ten rok.Byl swietny :*Kc;*

12.Dziekuje Doris za to ,ze jest kiedy tylko tego potrzeba ....i powiem jedno nie martw sie kilkoma sprawami bo na prawde ludzi nie warci sa nszych zmartwien.A to ,ze ktos ma dwa zycia i jest dwulicowy to nie Twoja wina :* kc:*Wiem ,ze bedzie lepiej juz jest:)

13.Das :* Wiesz nasze kontakty sie chyba bardzo poprawily od tamtego roku.Nie chce aby cokolwiek to zmienilo :) Dziekuje za wszystko a przedewszystkim za to ,ze Jestes :*

Kc

 

 

 

 

11 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika rucccia.
Użytkownik usunięty - 22/01/2008 17:20:05
no to ten rok widać był dobry co nie ??
:*
ładne foto
kamila - 14/01/2008 11:59:38
Ja również nauczyłam się żyć wśród ludzi, a nie obok nich i to mnie cieszy ;) Oczywiście staram się żyć wśród tych ludzi, którzy są prawdziwi i, którzy na to zasługują!
Fajne te Twoje podsumowanie roku...
Dodaję do ulubionych i zapraszam na:
www.roockerss.blog4u.pl

POZDRAWIAM!
dasienia - 08/01/2008 14:46:38
Po prostu...jestem.
I postaram się być. ; )
pbk88  - 06/01/2008 13:42:10
Hej,
Ehhh Ty masz przynajmniej liste co sie zmienilo, i te sprawy...
A ja nic...
Mniej niż zeroooo!!
I wogóle zwała...
Fotka ładna :)
ładna grafika... Albo mi sie wydaje przez to, ze tutaj tak jasno...
PozdrO : )
Idę lepić bałwana : )
A co mi tam!?
sloneckoo  - 06/01/2008 13:05:41
Ja takie ogolnie podsumowanie tlyko sobie zrobilam...
w punktach nie dalabym rady chyba..

chociaz moze moze..
;*
rybcia91  - 06/01/2008 12:20:35
hym.. może też powinnam takie podsumowanie zrobic?
Ślicznie, buusi :*
Użytkownik usunięty - 06/01/2008 12:11:01
Siemka;)
Ten 1 punkt to chyba o mnie chodzi;p heh
Fajna fotka;)
Pozdrawiam...
fffffff - 06/01/2008 1:03:26
4
ggggg - 06/01/2008 1:03:09
3
doris - 06/01/2008 1:02:50
2
rucccia  - 06/01/2008 1:02:35
1

Najnowsze wpisy

Wpis rucccia

31/08/2008 14:53:10

Wpis rucccia

30/08/2008 22:42:56

Wpis rucccia

27/08/2008 23:02:34

Wpis rucccia

13/08/2008 11:12:54

Wpis rucccia

01/08/2008 16:55:02

Wpis rucccia

23/07/2008 22:52:29

Wpis rucccia

17/07/2008 11:01:38

Wpis rucccia

14/07/2008 12:11:27

Wszystkie wpisy