Photoblog.pl

Załóż konto

Hi 5! 

2009/12/16   

I'm Hunting Wabbits!

« następne   poprzednie »
I'm Hunting Wabbits!

Odegrałem się Bońka, aahahhaahahhaahahhahahaaha!(co z tego, że w swoim zeszycie xDDDD) I kto tu ma większy talent co? A? No chyba przyznasz, że nie będzie łatwo rozstrzygnąć?!xDDDDD I na serio, wcale nie masz fajnego telefonixu, no w ogoleeee, ciotaaa! I w ogóle zdjęcie robione kuchenką gazowa bo mama aparat zabrała sobie.. Ciekawe co Bonix mi napisze, no no^^

 

W szkole luuuuz, wszystko czaje no ale matura, ehh, trzeba się za to brać.. W sobote klasowa choinka u mnie! Aaaale będzie pro, eheheheh, dobrze się zapowiada :D Pogoda całkiem całkiem na święta chociaż pewnie wszystko sie w tydzień roztopi..xDD

 

I co by tu jeszcze.. NIedługo dodam jakieś moje moje zdjęcia i z Bonieczką Konieczką, tylko nie ma kiedy zrobić, może po weekendzie:D I na rowera bym poszedł ale jedyne miejsce jakie wchodzi w gre to parking pod plażą ale samemu tam to nuda.. Mam wolny dom do 15 stycznia, yeeeeeeeeeeeeeaaah! ! ! Coż, no ale prawka nie zdałem..

 

 

No i poznałem nową sprawe czyyyli, tamtaradam:

 

DUB

STEP

!!!!!!!!!!!!

 

 

No świetna muzyka ale niektóre Bońki sądzą inaczej, ahh! Kocham Cie skarbie, kochaaaaaaaaaaaaamm na zawsze!;*************************************  *Sex.Bońka.Dawid*

Wiem, ograniczony jestem xDDDDD

3 komentarze
dakotarooox  - 16/12/2009 20:56:32
Jest sliczny!*glaszcze po głowce*
Tak zajebistego, widac po murzynach xD Maja w c h u j pomaranczy a głoduja!
Taka bedzie choinka!Taka!;d
dakotarooox  - 16/12/2009 20:48:40
PS Masz najładniejszy zeszt\yt od poslkiego, striptizerke i JAKIEGOS BEZDOMNEGO FARFOCLA!;d
dakotarooox  - 16/12/2009 20:47:55
No i na c h u j Ci te pomarancze,do moich cyckow pijesz?!
Słuchaj,zazdrosc az z Ciebie wytyskuje!^^^^^^^^^^^^^Powiem tak,jest Bońka i Avila, jest choinka!A ty sie z tym swoim rozsuwanym gównem schowaj ;d
A gust muzyczny masz tak samo posrany jak swoje pomysly!
Jestes, jak zawsze!
:*******************************************************

Najnowsze wpisy

I'm Hunting Wabbits!

16/12/2009 20:24:33

Wpis rollingballs

26/10/2009 22:36:27

MX-5

13/10/2009 21:47:43

Wpis rollingballs

01/10/2009 23:32:17

I s'pose I don't know!

01/09/2009 1:59:46

H3H3

07/08/2009 22:15:33