Photoblog.pl

Załóż konto

You rock my world 

2009/08/23   

Don't walk away

« następne   poprzednie »
Don't walk away

Haa gdy widze żelkowe misiaczki to mi się przypominasz Fabi ;p hah xd

Te żelki przypominają nas na urodzinach <12.o8.o9> cztery z nich zaliczyły zgonka.. haha niee żaruje tak źle nie było xP

:Pomarańczowe: najlepsiejsze ;d

Tak wgl to złapałam faze na tą nutkę : Streamline xd

Dalej nie mam swoich zdjęć i się nie zapowiada żebym je miała więc fotki będą w styluu z życia codziennego wzięte heh.


Kończe idę troszkę się podszykować i wgl bo mam nadzieję że dziś gdzieś wyskocze.


A tak na marginesie polecam Zmierzch - Parodia .

 

 

"I close my eyes
Just to try and see you smile one more time
But its been so long now all I do is cry
Cant we find some love to take this away
Cause the pain gets stronger every day"


Don't walk away

 

 

 

'Can't you see that you will always be..'

3 komentarze
zakrzewa  - 23/08/2009 15:42:02
ja byłam żelkiem czerwonym ? haha
kocham cie żabeczko :*
tez bym chciala dzis gdzies polecieć
annfabi  - 23/08/2009 15:41:47
żele! yeah xD
pariode juz widizlam, neizla xD
:*
haskaaa  - 23/08/2009 13:45:05
żelki! :D

Najnowsze wpisy

Wpis punxxxm

01/07/2010 14:13:25

Świętaa ;d

27/12/2009 10:55:57

Don't walk away

23/08/2009 13:44:00

Morzeee

19/07/2009 21:53:35