Photoblog.pl

Załóż konto
Dodane 20 PAźDZIERNIKA 2018 , exif
Wyświetleń: 600

Jeeeeeeeesień 

Foto ze spaceru z Agatą i małym Alvaro

Piękne były ostatnie dni. Uwielbiam 24 stopnie o tej porze roku :)

Trochę udało mi się z nich skorzystać na kilku spacerkach, fajnie, bo dziś już nieco bardziej pizga złem.

A jeszcze mi tak malo! Nigdy mało! Chciałam się gdzieś jeszcze wybrać.

Na ciepłe dni to bym już nie liczyła, ale mam nadzieję, że słońce jeszcze zaszczyci swoją obecnością.

 

Mam pewien plan. Dziwne, że nie wzięłam tego wcześniej pod uwagę... Myślę, że to dobry pomysł żeby chociaż spróbować jak już będę mieć lepsze 'podstawy'. Jeśli z czegoś nie można żyć, to zawsze można na tym dorobić, a żyć z czegoś innego ;) Albo w sumie... 

Niby nigdy nie jest na nic za późno, ale to takie pierdolenie. W końcu zaczyna się presja. W pewnym wieku trzeba już jakieś konkretne i przemyślane decyzje podejmować, nie ma czasu na lata zastanawiania się i mówienia 'może' i 'kiedyś', bo 'kiedyś' może nigdy nie nadejść.

Trzeba wiedzieć  czego się chce albo chociaż czego się nie chce.

Nikt nie lubi stać na niepewnym gruncie. Marzenia też wciąż czekają i nie mam zamiaru z nich rezygnować. Tzn. nie ze wszystkich, bo z niektórych człowiek rezygnuje samoistnie i po nich nie płacze. Z niektórymi ciężko się pożegnać i  wtedy zmieniają się na inne.

 

 

Mam coś cały czas z tyłu głowy i bynajmniej nie jest to Lord Voldemort ;/

To priorytet, bo bez zbadania i rozwiązania tej sprawy nie mogę  funkcjonować jak trzeba, ani się za nic spokojnie zabrać, a bardzo chciałabym ruszyć ze wszystkim do przodu, także z pracą nad sobą.

Mam taką chęć działania, a coś mi musi stać na przeszkodzie. Won kurwa, bo mam tego dość!

A może czeka mnie powtórka z rozrywki lub gorzej? Mam takie przeczucie i wszelkie podstawy by tak myśleć :P

Można rzec, że jestem nawet w miarę przygotowana, ale wciąż się czymś ostatnio zajmuję żeby o tym nie myśleć. 

Bólulululu.

 

 

"Nie musisz widzieć całej drogi, po prostu zrób pierwszy krok"

 

niecichatalia Ejj no babo czemu nie ma mojego komentarza pod Beksem pod tą fajną notką :( Albo nie masz czasu a ja sie pośpieszyłam z żalem bo mi hormony szaleją :P Zdjęcie jest cudowne! Masz oko do zdjęć ale to już pisałam. Wiem o czym mowisz z tym kiedyś i może. Kiedyś było dużo czasu na myślenie, a im dalej tym jest trudniej... Trzeba podejmować te tak zwane męskie decyzje. Lord Voldemort mnie rozwalił. Też chowasz to coś pod turbanem? :D
20/10/2018 21:52:09
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 11
przemislove No dokładnie, każdy ma swoje kanony i to że ktoś tam sobie coś myśli to nie znaczy że ogólnie tak jest :D Tylko niektórzy tego nie przyjmują do wiadomości, a to juz ich sprawa.
Dobry facet to skarb szczególnie podczas tych cięższych czasów i w trudnych chwilach. Fajnie że chce być w tym z Tobą, a nie obok tego, tak powinno być. Kobieta ma i tak wystarczająco przesrane, ona nosi w sobie ten 'owoc miłości', ma przewalone i podczas i po :P On ma z kolei szczęście, że nie jesteś z tych marudnych bab z zachciankami i kaprysami "bo mogą" i tych co się rozpasają i zalewają tłuszczem też "bo mogą" xD Spoko, że ma takie podejście, a nie na zasadzie "dobra przywiozę jej tego torta i kebaba w nocy żeby mieć święty spokój" i mają wszystko w dupie, a potem pretensje i żal, bo sami wspierali rozpasanie babska :D Ha ha.
26/10/2018 19:42:26
niecichatalia O tak bo niektórzy to zrobią babie dziecko i uznają że cala robote odwalili. gdyby mnie mój nie wspierał to bym go kopnęła w cztery litery bo na co komu facet ktory ma takie glupie myslenie :P Wiec, dobralismy sie. zawsze jak było mi źle i mialam gorszy czas to byl blisko przy mnie obecny jak najwięcej i wiem że teraz też tak będzie. Chociaż ja wiem ze mi juz hormony szaleja i czasem mi odwala tak jak zawsze bywalo przy okresie i bede musiala sie mocniej postarac to opanowac... Jak mowilam te miesiace beda ciezkie :D teraz to juz mnie mdli powoli i mnie to wkurza :/
28/10/2018 21:02:49
przemislove No często tak jest.
Najważniejsze żeby można było zawsze liczyć na swoją drugą połówkę, co więcej jest wtedy potrzebne :)
No mi przed i w trakcie okresu też odwala, ale też w zależności od pewnych sytuacji - jak jest u mnie ok to jeszcze jakoś tam jest, ale jak mi akurat źle to wtedy jeszcze gorzej :P
Możesz sprawdzić 'Anaketon', mi to mama kupiła po szpitalu bo mnie ciągle mdliło i potem też czasem sobie w japę zakraplałam jak bywało mi niedobrze. Czasem cos tam dawało, możesz spróbować. Pamiętam, że to było też dla kobiet w ciąży.
29/10/2018 18:03:14
niecichatalia Sprobuje ten anakton bo mialam cos innego za kilka zlotych i niestety nie pomoglo, to widze ze jest troche drozsze i inny sklad to moze da rade. dzieki :)
07/11/2018 16:14:38
przemislove No może coś pomoże, spoko. Btw. dobrze, że tym razem spam u Ciebie. xD
07/11/2018 20:20:17

~dddd jestes juz wolna??
21/10/2018 0:07:25
przemislove ? Nie, jak zawsze szybka
21/10/2018 1:08:47
godbrother Omg co za pytanie :D
21/10/2018 12:15:29
przemislove Norma, jakby się tutaj nie pojawiało co jakiś czas pytanie z dupy to byłoby aż dziwnie. Żal xD
21/10/2018 15:03:08
niecichatalia Ale żałosne pytanie...
22/10/2018 18:53:31

godbrother Oj tak, ostatnie dni były mega pod względem pogody ;) Poranki chłodne, ale cała reszta mogłaby jeszcze jakiś czas zostać, nawet do grudnia, nie mam nic przeciwko :P
20/10/2018 23:00:08
przemislove Dla mnie to tak jak ostatnio mogłoby zostać i do wiosny. Z przerwą na zimę tylko w grudniu. Ale niestety, pewnie jak zwykle reszta jesieni będzie po ch*ju. Ma być zimno i fuj.
21/10/2018 1:17:19
godbrother Nie niestety... To by było zbyt piękne ;)
21/10/2018 12:14:45